Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Manager Call Center
STUDIO-MODERNA
10 декабря 2010
Кишинев
Studio-Moderna - cel mai mare consultant si furnizor de servicii de marketing direct оn Europa Centrală şi de Est, acum şi în Moldova!
Motivul fundamental pentru succesul nostru continuu se regaseste in cel mai de pret bun al companiei – oamenii cu care lucram. Acordam o foarte mare atentie selectiei si instruirii oamenilor nostri
APTITUDINI PERSONALE
Abilitati de comunicare
Abilitati de planificare
Abilitati de leadship
Abilitatea de a ascultare
Abilitatea de intelegere
Optimism
Deschiderea catre nou
Informarea permanenta
Studii minime necesare: Studii medii
Limbi straine cunoscute: En, Ro, Ru
Alte cunostinte: MICROSOFT OFFICE (WORD, EXCEL, POWER POINT)
Experienta profesionala: 2ani
Responsabilitati principale
Prin coordonarea unei echipe de vanzari realizarea targetelor si depasirea acestora in functie de cerintele fiecarui proiect.
Responsabilitati cheie
Informarea in legatura cu modificarile aparute in call center
Consultarea mijloacelor de informare interna
Complectarea raportului de activitate zilnica
Analiza rezultatelor zilei precedente si informarea subordonatilor directi cu privire la acestea
Acordarea de suport colegilor in indeplinirea indatoririlor zilnice
Actualizarea informatiilor legate de produse, stoc, oferte
Verificarea constanta a bazei de date
Analiza informatiilor necesare proiectului ( anulari, comenzi, urgentari )
Monitorizarea subordonatilor, verificarea comenzilor si activitatii zilnice a acestora
Indatoriri periodice
Calcularea rezultatelor pe proiecte si pe echipa
Calcularea principalilor indicatori de performanta ai call center-ului
Participarea la sedinte saptamanale cu conducerea CC si supervisori
Organizarea de sedinte cu echipa
Intocmirea orarului de lucru saptamanal
Motivul fundamental pentru succesul nostru continuu se regaseste in cel mai de pret bun al companiei – oamenii cu care lucram. Acordam o foarte mare atentie selectiei si instruirii oamenilor nostri
APTITUDINI PERSONALE
Abilitati de comunicare
Abilitati de planificare
Abilitati de leadship
Abilitatea de a ascultare
Abilitatea de intelegere
Optimism
Deschiderea catre nou
Informarea permanenta
Studii minime necesare: Studii medii
Limbi straine cunoscute: En, Ro, Ru
Alte cunostinte: MICROSOFT OFFICE (WORD, EXCEL, POWER POINT)
Experienta profesionala: 2ani
Responsabilitati principale
Prin coordonarea unei echipe de vanzari realizarea targetelor si depasirea acestora in functie de cerintele fiecarui proiect.
Responsabilitati cheie
Informarea in legatura cu modificarile aparute in call center
Consultarea mijloacelor de informare interna
Complectarea raportului de activitate zilnica
Analiza rezultatelor zilei precedente si informarea subordonatilor directi cu privire la acestea
Acordarea de suport colegilor in indeplinirea indatoririlor zilnice
Actualizarea informatiilor legate de produse, stoc, oferte
Verificarea constanta a bazei de date
Analiza informatiilor necesare proiectului ( anulari, comenzi, urgentari )
Monitorizarea subordonatilor, verificarea comenzilor si activitatii zilnice a acestora
Indatoriri periodice
Calcularea rezultatelor pe proiecte si pe echipa
Calcularea principalilor indicatori de performanta ai call center-ului
Participarea la sedinte saptamanale cu conducerea CC si supervisori
Organizarea de sedinte cu echipa
Intocmirea orarului de lucru saptamanal
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
10 декабря 2010
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено