Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Manager/administrator
SmartHUB
16 августа 2016
Кишинев
Compania Smart HUB specializată în organizarea evenimentelor/ închiriere spațiu pentru seminare, traininguri și întilniri de afaceri angajează manager/administrator.
Responsabilități:
- Administrează și coordonează organizarea evenimentelor (seminare, conferințe, întîlniri);
- Organizează activități de secretariat și realizează sarcini administrative;
- Asigură traducerea, redactarea și interpretarea documentelor/corespondenței din engleză/rusă în limba romană și viceversa, după caz;
- Dezvoltarea relațiilor cu partenerii locali;
- Implicarea totală în activitățile planificate.
Cerințe:
- Studii superioare;
- Experiența în vînzari servicii și marketing;
- Cunoașterea mediul de afaceri în organizarea evenimentelor;
- Comunicare eficientă, abilități de prezentare și de negociere;
- Vorbirea fluentă în limba română, engleză, rusă. Cunoașterea mai multor limbi străine este un avantaj;
- Cunoașterea calculatorului: Microsoft Office(Word, Excel, Power Point);
- Dorința de a însuși rapidlucruri noi;
- Activarea peste programul de lucru, după caz;
- Aptitudini organizatorice.
Particularități:
- Să poată îndeplini mai multe funcții organizatorice, să manifeste inițiativă;
- Să respecte termenii stabiliți;
- Să formuleze gîndurile clar și structurat;
- Să fie energic, punctual și organizat;
- Ținuta business este un mare avantaj!
Oferim:
- Salariu motivant;
- Condiții excelente de lucru;
- Oficiu in centru orașului;
- Ceai, cafea, biscuiți.
Doar canditații selectați vor fi contactați.
Rugăm persoanele interesate să exepedieze CV la adresa info@smarthub.md
Responsabilități:
- Administrează și coordonează organizarea evenimentelor (seminare, conferințe, întîlniri);
- Organizează activități de secretariat și realizează sarcini administrative;
- Asigură traducerea, redactarea și interpretarea documentelor/corespondenței din engleză/rusă în limba romană și viceversa, după caz;
- Dezvoltarea relațiilor cu partenerii locali;
- Implicarea totală în activitățile planificate.
Cerințe:
- Studii superioare;
- Experiența în vînzari servicii și marketing;
- Cunoașterea mediul de afaceri în organizarea evenimentelor;
- Comunicare eficientă, abilități de prezentare și de negociere;
- Vorbirea fluentă în limba română, engleză, rusă. Cunoașterea mai multor limbi străine este un avantaj;
- Cunoașterea calculatorului: Microsoft Office(Word, Excel, Power Point);
- Dorința de a însuși rapidlucruri noi;
- Activarea peste programul de lucru, după caz;
- Aptitudini organizatorice.
Particularități:
- Să poată îndeplini mai multe funcții organizatorice, să manifeste inițiativă;
- Să respecte termenii stabiliți;
- Să formuleze gîndurile clar și structurat;
- Să fie energic, punctual și organizat;
- Ținuta business este un mare avantaj!
Oferim:
- Salariu motivant;
- Condiții excelente de lucru;
- Oficiu in centru orașului;
- Ceai, cafea, biscuiți.
Doar canditații selectați vor fi contactați.
Rugăm persoanele interesate să exepedieze CV la adresa info@smarthub.md
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
16 августа 2016
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено