Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Manager administrativ
IMC Market
23 апреля 2013
Кишинев
MANAGER ADMINISTRATIV
Responsabilităţi:
- Asistarea Directorului în activitatea sa zilnică;
- Participarea la şedinţele şi negocierele de afaceri cu partenerii locali şi externi;
- Primirea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei în interiorul organizaţiei;
- Recepţionarea rapoartelor cu privire la îndeplinirea deciziilor Administraţiei companiei;
- Înregistrarea hotărârilor şi deciziilor luate de conducere, aplicarea ştampilei şi repartizarea acestora;
- Păstrarea şi operarea în registrul de evidenţă a dispoziţiilor conducerii;
- Elaborarea proceselor verbale ale şedinţelor Administraţiei Companiei şi aducerea la cunoştinţă a persoanelor responsabile cu privire la deciziile administraţiei şi termenele de îndeplinire ale acestora;
- Redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;
- Emiterea ordinelor administrative şi evidenţa lor;
- Gestionarea documentelor de interes general al întreprinderii;
Cerinţe faţă de candidaţi:
- Studii superioare economice;
- Experienţă la un post similar, min. 1 an;
- Cunoaşterea la perfecţie a limbilor: română, engleză şi rusă;
- Cunoştinţe avansate de operare PC: Word, Excel, Internet;
- Cunoştinţe de management, secretariat;
- Cunoştinţe de gestionare a documentelor;
- Cunoştinţe privind tehnici de negociere;
- Responsabilitate;
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa electronică hr@imc.md cu indicarea poziţiei la care aplică.
Responsabilităţi:
- Asistarea Directorului în activitatea sa zilnică;
- Participarea la şedinţele şi negocierele de afaceri cu partenerii locali şi externi;
- Primirea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei în interiorul organizaţiei;
- Recepţionarea rapoartelor cu privire la îndeplinirea deciziilor Administraţiei companiei;
- Înregistrarea hotărârilor şi deciziilor luate de conducere, aplicarea ştampilei şi repartizarea acestora;
- Păstrarea şi operarea în registrul de evidenţă a dispoziţiilor conducerii;
- Elaborarea proceselor verbale ale şedinţelor Administraţiei Companiei şi aducerea la cunoştinţă a persoanelor responsabile cu privire la deciziile administraţiei şi termenele de îndeplinire ale acestora;
- Redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;
- Emiterea ordinelor administrative şi evidenţa lor;
- Gestionarea documentelor de interes general al întreprinderii;
Cerinţe faţă de candidaţi:
- Studii superioare economice;
- Experienţă la un post similar, min. 1 an;
- Cunoaşterea la perfecţie a limbilor: română, engleză şi rusă;
- Cunoştinţe avansate de operare PC: Word, Excel, Internet;
- Cunoştinţe de management, secretariat;
- Cunoştinţe de gestionare a documentelor;
- Cunoştinţe privind tehnici de negociere;
- Responsabilitate;
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa electronică hr@imc.md cu indicarea poziţiei la care aplică.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
23 апреля 2013
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено