Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Manager activitate comerciala (administrarea retelelor de magazine specializate)
SRL
3 февраля 2015
Кишинев
”VisPas şi Co”SRL
Manager activitate comercială
(administrarea reţelelor de magazine specializate)
SARCINILE DE BAZĂ:
- Cunoştinte de receptie, gestionare şi vanzare a marfurilor alimentare;
- Orientare şi deschidere catre nevoile clientului;
- Coordonarea şi administrarea reţelelor de magazine specializate;
- Monitorizarea activitătii personalului din subordine;
- Analiza vînzarilor;
- Implementează planurile de marketing pentru produsele alocate;
- Administrează eficient relaţia cu furnizorii;
- Asigură suport informaţional pentru echipa de vânzări;
- Menţine stocul de marfă în optimul stabilit;
- Întocmeşte rapoarte de vânzări pe produse şi furnizori şi le prezintă superiorului ierarhic;
- Urmăreşte evoluţia vânzărilor, identifică şi propune superiorului ierarhic măsuri de corecţie/optimizare;
- Actualizează fişierele de preţuri pentru produse;
- Realizează cercetări de piaţă, prelucrează datele obţinute şi le transmite superiorului ierarhic pentru analiză;
- Propune superiorului ierarhic acţiuni de promovare pentru produsele alocate şi asigură realizarea acestora.
OBLIGAŢIILE DE SERVICIU:
- Planifică şi coordonează activitatea de comerţ interior şi exterior şi marketing a unităţii;
- Fundamentează programele de desfacere a mărfurilor pe seama rezultatelor studiilor de piaţă;
- Supraveghează utilizarea raţională a resurselor materiale şi financiare;
- Reprezintă compartimentul propriu în relaţiile cu alte compartimente şi cu alţi agenţi economici;
- De a primi şi a lua la păstrare marfa, a o realiza;
- De a organiza vânzarea mărfurilor conform legislaţiei şi cu folosirea nemijlocit a aparatului de casă;
- Duce evidenţa facturilor fiscale, actelor ce i se încredinţează;
- Duce evidenţa mărfii şi a bunurilor materiale aflate în subordine;
- De a prezenta zilnic bilanţul lucrului efectuat (darea de seamă pe vânzări şi stocurile);
- De a înainta cereri pentru comandarea mărfii necesare;
- Asigură relaţiile publice şi promovarea publicitară a produselor alocate;
- Organizează acţiuni de promovare a brandurilor alocate;
- Raportează superiorului ierarhic rezultatele acţiunilor de promovare;
Dacă Vă regăsiţi în anunţul nostru şi aveţi o bună experienţă de lucru, cu rezultate înalte, aplicați CV-ul cu o fotografie la adresa de e-mail: resurseumanecv@mail.ru cu specificarea obligatorie pentru functia de Manager activitate comerciala.
Manager activitate comercială
(administrarea reţelelor de magazine specializate)
SARCINILE DE BAZĂ:
- Cunoştinte de receptie, gestionare şi vanzare a marfurilor alimentare;
- Orientare şi deschidere catre nevoile clientului;
- Coordonarea şi administrarea reţelelor de magazine specializate;
- Monitorizarea activitătii personalului din subordine;
- Analiza vînzarilor;
- Implementează planurile de marketing pentru produsele alocate;
- Administrează eficient relaţia cu furnizorii;
- Asigură suport informaţional pentru echipa de vânzări;
- Menţine stocul de marfă în optimul stabilit;
- Întocmeşte rapoarte de vânzări pe produse şi furnizori şi le prezintă superiorului ierarhic;
- Urmăreşte evoluţia vânzărilor, identifică şi propune superiorului ierarhic măsuri de corecţie/optimizare;
- Actualizează fişierele de preţuri pentru produse;
- Realizează cercetări de piaţă, prelucrează datele obţinute şi le transmite superiorului ierarhic pentru analiză;
- Propune superiorului ierarhic acţiuni de promovare pentru produsele alocate şi asigură realizarea acestora.
OBLIGAŢIILE DE SERVICIU:
- Planifică şi coordonează activitatea de comerţ interior şi exterior şi marketing a unităţii;
- Fundamentează programele de desfacere a mărfurilor pe seama rezultatelor studiilor de piaţă;
- Supraveghează utilizarea raţională a resurselor materiale şi financiare;
- Reprezintă compartimentul propriu în relaţiile cu alte compartimente şi cu alţi agenţi economici;
- De a primi şi a lua la păstrare marfa, a o realiza;
- De a organiza vânzarea mărfurilor conform legislaţiei şi cu folosirea nemijlocit a aparatului de casă;
- Duce evidenţa facturilor fiscale, actelor ce i se încredinţează;
- Duce evidenţa mărfii şi a bunurilor materiale aflate în subordine;
- De a prezenta zilnic bilanţul lucrului efectuat (darea de seamă pe vânzări şi stocurile);
- De a înainta cereri pentru comandarea mărfii necesare;
- Asigură relaţiile publice şi promovarea publicitară a produselor alocate;
- Organizează acţiuni de promovare a brandurilor alocate;
- Raportează superiorului ierarhic rezultatele acţiunilor de promovare;
Dacă Vă regăsiţi în anunţul nostru şi aveţi o bună experienţă de lucru, cu rezultate înalte, aplicați CV-ul cu o fotografie la adresa de e-mail: resurseumanecv@mail.ru cu specificarea obligatorie pentru functia de Manager activitate comerciala.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
3 февраля 2015
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено