Manager achiziție, import si export
Molsalvia
5 октября 2025
Кишинев, Центр
От 2 лет
Полный день
Среднее специальное
На территории работодателя
Profilul candidatului:
Studii în domeniul: tehnic, inginerie, sau domenii conexe pentru a putea realiza sarcinele;
Experiență în achiziții - minimum 2 ani;
experienta in import si export– minimum 1 ani;
Cunoașterea limbilor: română și rusă la nivel înalt
Cunoașterea limbilor: rengleza - preferabil
Cunoștințe în utilizarea MS Office, sharepoint, etc la nivel avansat
Abilități excelente de comunicare, negociere și organizare;
Permis de conducere categoria B
Responsabilități:
Gestionarea relației cu furnizorii: lansare comenzi, urmărire comenzi, verificare prețuri, analiză liste de prețuri de achiziție, cerere de oferte;
Negocierea termenilor de achiziție pentru a obține cele mai bune condiții comerciale.
Planificarea achizițiilor în baza necesarului de producție/cererilor de achiziție respectarea termenelor limită de livrare/încărcare marfă.
Monitorizarea stocurilor și analiza necesarului de reaprovizionare pentru a preveni lipsurile sau suprastocarea.
Organizezi operațiunile vamale și comunici cu comisionarii vamali pentru îndeplinirea formalităților vamale de import/export;
Comunicare cu departamentele companiei în procesele de realizare a cererilor de achiziție;
Gestionarea comenzilor și urmărirea livrărilor pentru respectarea termenelor stabilite.
Se ofera:
Angajare oficială + pachet social
Salariu competitiv
Dezvoltare profesională prin traininguri și cursuri;
Mediu de lucru modern și echipă prietenoasă.
Beneficii:- cafea, ceai, dulciuri etc
- loc de parcare (tip inchis)
Termenul depunerii CV-urilor - 10.10.2025
Asteptăm CV: hr.molsalvia@gmail.com
Studii în domeniul: tehnic, inginerie, sau domenii conexe pentru a putea realiza sarcinele;
Experiență în achiziții - minimum 2 ani;
experienta in import si export– minimum 1 ani;
Cunoașterea limbilor: română și rusă la nivel înalt
Cunoașterea limbilor: rengleza - preferabil
Cunoștințe în utilizarea MS Office, sharepoint, etc la nivel avansat
Abilități excelente de comunicare, negociere și organizare;
Permis de conducere categoria B
Responsabilități:
Gestionarea relației cu furnizorii: lansare comenzi, urmărire comenzi, verificare prețuri, analiză liste de prețuri de achiziție, cerere de oferte;
Negocierea termenilor de achiziție pentru a obține cele mai bune condiții comerciale.
Planificarea achizițiilor în baza necesarului de producție/cererilor de achiziție respectarea termenelor limită de livrare/încărcare marfă.
Monitorizarea stocurilor și analiza necesarului de reaprovizionare pentru a preveni lipsurile sau suprastocarea.
Organizezi operațiunile vamale și comunici cu comisionarii vamali pentru îndeplinirea formalităților vamale de import/export;
Comunicare cu departamentele companiei în procesele de realizare a cererilor de achiziție;
Gestionarea comenzilor și urmărirea livrărilor pentru respectarea termenelor stabilite.
Se ofera:
Angajare oficială + pachet social
Salariu competitiv
Dezvoltare profesională prin traininguri și cursuri;
Mediu de lucru modern și echipă prietenoasă.
Beneficii:- cafea, ceai, dulciuri etc
- loc de parcare (tip inchis)
Termenul depunerii CV-urilor - 10.10.2025
Asteptăm CV: hr.molsalvia@gmail.com
Адрес:
Кишинев, Центр
bd. Renașterii Naționale 2
bd. Renașterii Naționale 2
Дата актуализации:
5 октября 2025
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.