Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Inspector serviciul personal
7 апреля 2011
Кишинев
Responsabilitati:
- perfectarea si evidenta documentatiei de personal;
- perfectarea şi prezintarea la centrul de asigurări medicale şi centrul asigurări sociale a documentaţiei necesare ( primirea / eliberarea poliţelor de asigurări medical) ;
- responsabilă de evidenţa şi completarea carnetele de muncă, registrele de evidenţă a formularelor carnetelor de muncă şi de circulaţie a acestora;
- întocmirea documentaţiei de angajare / eliberare / etc. a salariaţilor.
- evidenţa registrelor contractelor individuale de muncă, registrelor de ordine.
- întocmirea tabelelor de pontaj cu orele lucrate ale salariaţilor întreprinderii.
- menţinerea in ordine a dosarelor personale.
- programarea concediilor anuale, ştatele de funcţii, organigrama întreprinderii.
- respectarea procedurii ISO 9001 -2008 - ce ţine de resurse umane.
- verificarea prezenţei personalului la serviciu.
- organizarea manifestarilor de tip - ziua întreprinderii, anul nou.
Cerinţe faţa de candidat:
- studii superioare juridice
- cunoştinţe practice in domeniul resurse umane
- experienţa cel puţin trei ani în domeniul respectiv
- cunoaşterea MS office
- persoană bine organizata, responsabilă, comunicativă
- cunoaşterea la perfecţie a limbii romăne şi ruse.
Selectarea se face în baza CV cu foto, prioritaţi persoanele cu studii juridice şi practica în domeniul resurselor umane. Persoanele fără practica în domeniul respectiv rugăm sa nu expedieze CV.
Obligatoriu de indicat - studiile. activitatea si starea familiara.
- perfectarea si evidenta documentatiei de personal;
- perfectarea şi prezintarea la centrul de asigurări medicale şi centrul asigurări sociale a documentaţiei necesare ( primirea / eliberarea poliţelor de asigurări medical) ;
- responsabilă de evidenţa şi completarea carnetele de muncă, registrele de evidenţă a formularelor carnetelor de muncă şi de circulaţie a acestora;
- întocmirea documentaţiei de angajare / eliberare / etc. a salariaţilor.
- evidenţa registrelor contractelor individuale de muncă, registrelor de ordine.
- întocmirea tabelelor de pontaj cu orele lucrate ale salariaţilor întreprinderii.
- menţinerea in ordine a dosarelor personale.
- programarea concediilor anuale, ştatele de funcţii, organigrama întreprinderii.
- respectarea procedurii ISO 9001 -2008 - ce ţine de resurse umane.
- verificarea prezenţei personalului la serviciu.
- organizarea manifestarilor de tip - ziua întreprinderii, anul nou.
Cerinţe faţa de candidat:
- studii superioare juridice
- cunoştinţe practice in domeniul resurse umane
- experienţa cel puţin trei ani în domeniul respectiv
- cunoaşterea MS office
- persoană bine organizata, responsabilă, comunicativă
- cunoaşterea la perfecţie a limbii romăne şi ruse.
Selectarea se face în baza CV cu foto, prioritaţi persoanele cu studii juridice şi practica în domeniul resurselor umane. Persoanele fără practica în domeniul respectiv rugăm sa nu expedieze CV.
Obligatoriu de indicat - studiile. activitatea si starea familiara.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
7 апреля 2011
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.