Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
                            
                    Expert principal
                                                                
                                                                            Banca Nationala a Moldovei
                                                                        
                            11 июня 2013
                            Кишинев
                        
                    Expert principal, al direcției managementul continuității activității, securității informației și supraveghere în TI 
Cerințe față de candidat:
1. Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaţionale cu media generală pe anii de studii > 8;
2. Studiile economice vor constitui un avantaj în selectarea candidatului;
3. Experienţa de muncă în domeniul tehnologiilor informaţionale minimum 1 an;
4. Cunoaşterea Standardelor Internaţionale în domeniul securităţii informaţiei, managementului continuității activității şi auditului TI va fi considerată o prioritate;
5. Cunoaşterea limbii române - la perfecţie;
6. Cunoaşterea limbii engleze - vorbire curentă;
7. Abilităţi excelente de comunicare verbală şi în scris, capacitate de analiză şi sinteză a volumelor mari de informaţie, capacitate de însuşire rapidă a metodelor noi de lucru, bine organizat, responsabil.
8. Posedarea de certificări în domeniul securității informației constituie avantaj.
Principalele obligațiuni funcționale ale expertului principal:
1. Participarea la dezvoltarea şi menţinerea cadrului metodologic de evaluare a riscurilor de securitate a informației și de continuitate aferente activităţii BNM;
2. Participarea la identificarea, analiza şi evaluarea riscurilor de continuitate a activității și de securitate a informației, identificarea, selectarea şi implementarea mijloacelor de control adecvate;
3. Participarea la elaborarea şi menţinerea actelor de reglementare TI în sectorul bancar din RM;
4. Participarea la elaborarea şi menţinerea procedurilor şi instrumentelor interne destinate exercitării funcţiei de supraveghere şi control TI la băncile comerciale;
5. Exercitarea funcţiei de supraveghere TI din partea BNM la băncile comerciale din RM;
6. Întocmirea rapoartelor privind activitățile desfășurate;
7. Participarea în caz de necesitate în cadrul proiectelor TI
CV-urile pentru suplinirea postului dat vor fi acceptate până pe data de 30.06.2013.
Remiterea CV-ului poate fi făcută direct pe adresa de mail official@bnm.md, cu menționarea în titlul mesajului a denumirii funcției pentru care se aplică CV-ul sau să îl depună pe adresa: bd Grigore Vieru nr.1, mun Chişinău: Direcţia resurse umane, bir. 209, 210; cu specificarea postului.
                            
        
    Cerințe față de candidat:
1. Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaţionale cu media generală pe anii de studii > 8;
2. Studiile economice vor constitui un avantaj în selectarea candidatului;
3. Experienţa de muncă în domeniul tehnologiilor informaţionale minimum 1 an;
4. Cunoaşterea Standardelor Internaţionale în domeniul securităţii informaţiei, managementului continuității activității şi auditului TI va fi considerată o prioritate;
5. Cunoaşterea limbii române - la perfecţie;
6. Cunoaşterea limbii engleze - vorbire curentă;
7. Abilităţi excelente de comunicare verbală şi în scris, capacitate de analiză şi sinteză a volumelor mari de informaţie, capacitate de însuşire rapidă a metodelor noi de lucru, bine organizat, responsabil.
8. Posedarea de certificări în domeniul securității informației constituie avantaj.
Principalele obligațiuni funcționale ale expertului principal:
1. Participarea la dezvoltarea şi menţinerea cadrului metodologic de evaluare a riscurilor de securitate a informației și de continuitate aferente activităţii BNM;
2. Participarea la identificarea, analiza şi evaluarea riscurilor de continuitate a activității și de securitate a informației, identificarea, selectarea şi implementarea mijloacelor de control adecvate;
3. Participarea la elaborarea şi menţinerea actelor de reglementare TI în sectorul bancar din RM;
4. Participarea la elaborarea şi menţinerea procedurilor şi instrumentelor interne destinate exercitării funcţiei de supraveghere şi control TI la băncile comerciale;
5. Exercitarea funcţiei de supraveghere TI din partea BNM la băncile comerciale din RM;
6. Întocmirea rapoartelor privind activitățile desfășurate;
7. Participarea în caz de necesitate în cadrul proiectelor TI
CV-urile pentru suplinirea postului dat vor fi acceptate până pe data de 30.06.2013.
Remiterea CV-ului poate fi făcută direct pe adresa de mail official@bnm.md, cu menționarea în titlul mesajului a denumirii funcției pentru care se aplică CV-ul sau să îl depună pe adresa: bd Grigore Vieru nr.1, mun Chişinău: Direcţia resurse umane, bir. 209, 210; cu specificarea postului.
Адрес:
                        
                            Кишинев
                            
                            
                        
                    Дата актуализации:
                11 июня 2013
            
                Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
                            
                    Отклик отправлен!
                    
                Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.