Expert principal în cadrul Direcției administrarea patrimoniului și servicii sociale
Banca Națională a Moldovei
8 мая 2025
Кишинев, Центр
От 3 лет
Полный день
Высшее
На территории работодателя
Cerințe minime obligatorii:
Studii superioare în domeniul economic;
Experiență profesională: minim 3 ani de experiență relevantă în domeniul similar;
Cunoştinţe în domeniul organizării şi desfăşurării achiziţiilor publice (actualizate cu regularitate);
Cunoașterea procedurilor de achiziționare, livrare și depozitare a bunurilor materiale în BNM;
Cunoștințe în domeniul elaborării contractelor;
Cunoaşterea actelor normative în domeniul funcționării normativelor sanitare;
Cunoştinţe privind exploatarea edificiilor şi tehnicii de uz casnic;
Cunoştinţe de operare a programelor computerizate: Word, Excel, Visio, Internet, Intranet.
Cunoașterea limbii engleze la nivel intermediar va fi un avantaj.
Cerinţe suplimentare ce vor constitui un avantaj:
Experienţă specifică în dimeniul achizițiilor publice și aleborării devizelor de cheltuieli și alocațiilor publice.
Cunoaşterea limbii engleze poate fi luată în considerație.
Abilități:
Gândire ordonată, tact şi pricepere în muncă cu oamenii, perseverenţă, rezistenţă la efort şi stres, adaptabilitate la situaţii noi, capacitatea de comutare rapidă la diverse probleme profesionale – dezvoltare foarte bună.
Capacitatea de a comunica verbal şi în scris, de a fi în măsură să expună clar şi concis constatările, concluziile şi recomandările.
Politețe, abilități bune de comunicare, persoană energică și amabilă;
Atitudine pozitivă și conciliantă în relațiile cu colegii.
Operativitate în luarea deciziilor.
Principalele atribuții:
Întocmeşte documentaţia necesară privind casarea, transmiterea cu titlu gratuit sau gestiunea bunurilor materiale.
Elaborează planul de aprovizionare cu bunuri materiale care ţin de competenţa direcției, şi întreprinde măsuri privind realizarea acestuia.
Supraveghează desfăşurarea achiziţiilor publice conform planului de achiziţii aprobat.
Elaborarea devizelor de cheltuieli şi alocaţiilor pentru investiţii ce ţin de competenţa direcției.
Studierea zilnică a pieței de mărfuri și analizarea economică a rentabilității procurărilor în scopul aprovizionării BNM cu bunuri, lucrări și servicii conform necesităților BNM.
Organizarea achiziţiilor publice în conformitate cu Instrucţiunea privind modul de organizare a achiziţiilor publice în BNM şi Legii cu privire la achiziţiile publice.
Elaborarea şi implementarea metodologiilor contemporane privind perfecţionarea activităţii în domeniu (utilizarea cât mai amplă a calculatorului, a metodologiilor economice, etc.).
Beneficiile oferite de BNM:
Experiență profesională într-o bancă centrală
Oportunități extinse de dezvoltare profesională și personală
Mediu de muncă modern și prietenos
Flexibilitate în programul de muncă
Pachet salarial competitiv
Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști
Termenul pentru depunerea CV-urilor este:
13 mai 2025.
Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md sau depuneţi CV-ul in format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, cu specificarea postului dorit. Pentru detalii ne puteţi contacta la numărul de telefon 022- 822-143, 022- 822-245.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Recomandăm insistent să consultaţi bibliografia de mai jos înainte de a fi invitat la concurs.
Bibliografia:
Legea cu privire la banca națională a Moldovei nr. 548-XIII din 21.07.1995 cu modificările ulterioare.
Legea privind achizițiile publice nr. 131 din 3.07.2015.
Regulamentul privind inventarierea aprobat prin ordinul nr. 60 din 25.05.2012 de Ministerul Finanțelor.
Instrucțiunea privind organizarea și efectuarea operațiunilor contabile și documentelor aferente acestora în banca Națională a Moldovei nr. 11-01204/375 din 31.12.2014.
Regulamentul privind activitatea cantinei din cadrul Băncii Naționale a Moldovei.
Studii superioare în domeniul economic;
Experiență profesională: minim 3 ani de experiență relevantă în domeniul similar;
Cunoştinţe în domeniul organizării şi desfăşurării achiziţiilor publice (actualizate cu regularitate);
Cunoașterea procedurilor de achiziționare, livrare și depozitare a bunurilor materiale în BNM;
Cunoștințe în domeniul elaborării contractelor;
Cunoaşterea actelor normative în domeniul funcționării normativelor sanitare;
Cunoştinţe privind exploatarea edificiilor şi tehnicii de uz casnic;
Cunoştinţe de operare a programelor computerizate: Word, Excel, Visio, Internet, Intranet.
Cunoașterea limbii engleze la nivel intermediar va fi un avantaj.
Cerinţe suplimentare ce vor constitui un avantaj:
Experienţă specifică în dimeniul achizițiilor publice și aleborării devizelor de cheltuieli și alocațiilor publice.
Cunoaşterea limbii engleze poate fi luată în considerație.
Abilități:
Gândire ordonată, tact şi pricepere în muncă cu oamenii, perseverenţă, rezistenţă la efort şi stres, adaptabilitate la situaţii noi, capacitatea de comutare rapidă la diverse probleme profesionale – dezvoltare foarte bună.
Capacitatea de a comunica verbal şi în scris, de a fi în măsură să expună clar şi concis constatările, concluziile şi recomandările.
Politețe, abilități bune de comunicare, persoană energică și amabilă;
Atitudine pozitivă și conciliantă în relațiile cu colegii.
Operativitate în luarea deciziilor.
Principalele atribuții:
Întocmeşte documentaţia necesară privind casarea, transmiterea cu titlu gratuit sau gestiunea bunurilor materiale.
Elaborează planul de aprovizionare cu bunuri materiale care ţin de competenţa direcției, şi întreprinde măsuri privind realizarea acestuia.
Supraveghează desfăşurarea achiziţiilor publice conform planului de achiziţii aprobat.
Elaborarea devizelor de cheltuieli şi alocaţiilor pentru investiţii ce ţin de competenţa direcției.
Studierea zilnică a pieței de mărfuri și analizarea economică a rentabilității procurărilor în scopul aprovizionării BNM cu bunuri, lucrări și servicii conform necesităților BNM.
Organizarea achiziţiilor publice în conformitate cu Instrucţiunea privind modul de organizare a achiziţiilor publice în BNM şi Legii cu privire la achiziţiile publice.
Elaborarea şi implementarea metodologiilor contemporane privind perfecţionarea activităţii în domeniu (utilizarea cât mai amplă a calculatorului, a metodologiilor economice, etc.).
Beneficiile oferite de BNM:
Experiență profesională într-o bancă centrală
Oportunități extinse de dezvoltare profesională și personală
Mediu de muncă modern și prietenos
Flexibilitate în programul de muncă
Pachet salarial competitiv
Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști
Termenul pentru depunerea CV-urilor este:
13 mai 2025.
Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md sau depuneţi CV-ul in format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, cu specificarea postului dorit. Pentru detalii ne puteţi contacta la numărul de telefon 022- 822-143, 022- 822-245.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Recomandăm insistent să consultaţi bibliografia de mai jos înainte de a fi invitat la concurs.
Bibliografia:
Legea cu privire la banca națională a Moldovei nr. 548-XIII din 21.07.1995 cu modificările ulterioare.
Legea privind achizițiile publice nr. 131 din 3.07.2015.
Regulamentul privind inventarierea aprobat prin ordinul nr. 60 din 25.05.2012 de Ministerul Finanțelor.
Instrucțiunea privind organizarea și efectuarea operațiunilor contabile și documentelor aferente acestora în banca Națională a Moldovei nr. 11-01204/375 din 31.12.2014.
Regulamentul privind activitatea cantinei din cadrul Băncii Naționale a Moldovei.
Адрес:
Кишинев, Центр
bd. Grigore Vieru 1
bd. Grigore Vieru 1
Дата актуализации:
8 мая 2025
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено