Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Economist principal, pe perioada nedeterminanta al direcției gestionare și dezvoltarea procesului de raportare, departamentul raportări și statistică
BNM
4 августа 2016
Кишинев
Scopul și atribuțiile Direcției Gestionare și dezvoltarea procesului de raportare, Departamentul Raportări și Statistică:
Gestionarea curentă a procesului de raportare de către entitățile raportoare către BNM, și gestionarea și dezvoltarea continuă a cadrului normativ aferente procesului de raportare către BNM.
Obiectivele postului:
Elaborarea și actualizarea actelor normative BNM aferente domeniului de raportare, precum și urmărirea continuă a dezvoltării cadrului normativ aferent domeniului de raportare UE.
Cerințe minime obligatorii:
1. Studii universitare finanțelor/economic/statisticii cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare;
2. Cunoștințe generale ale legislației bancare, în special a cadrului normativ în vigoare aplicabil procesului de raportare către BNM;
3. Cunoștințe de operare a calculatorului la nivel de utilizator și cunoașterea avansată a aplicațiilor MS Word, Excel și Power Point;
4. Competențe lingvistice: cunoașterea limbii române și engleze la nivel – citire și înțelegere, în special a actelor normative;
5. Competențe: integritate, responsabilitate, profesionalism, lucru în echipă, orientare către rezultate, credibilitate, capacitatea de a rezolva probleme, perseverență, învățare și dezvoltare continuă;
6. Alte abilități și atitudini: Abilități excelente de comunicare verbală și în scris, capacitate de analiză și sinteză a informației, capacitate de însușire rapidă a metodelor noi de lucru.
Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:
1. Cunoașterea standardului XBRL (specificații, taxonomii, etc) va fi considerată o prioritate;
2. Cunoștințele generale aferente cadrelor de reglementare aplicabile la nivelul reglementărilor Autorității Europene Bancare (EBA), inclusiv FINREP, COREP, alte cadre similare, vor fi considerate o prioritate.
Principalele atribuții:
1. Elaborarea și actualizarea actelor normative BNM aferente domeniului de raportare;
2. urmărirea continuă a dezvoltării cadrului normativ aferent domeniului de raportare UE;
3. conlucrarea cu subdiviziunile BNM și entitățile raportoare în procesul de elaborare a actelor normative aferente domeniului de raportare către BNM;
Bibliografia propusă:
1. Lege cu privire la Banca Naţională a Moldovei nr. 548-XIII din 21.07.1995
2. Instrucțiune privind modul de prezentare de către bănci a rapoartelor în formă electronică la Banca Naţională a Moldovei, aprobată prin HCA al BNM nr. 132 din 17.07.2008
3. Instrucţiunea privind situaţiile financiare FINREP la nivel individual, aplicabile băncilor, aprobată prin HCA al BNM nr.292 din 15.12.2011
4. Instrucțiune cu privire la raportarea informației aferente utilizării instrumentelor şi serviciilor de plată, aprobată prin HCA al BNM nr. 211 din 23.10.2014
Termenul limită pentru depunerea CV-urilor: 26 august 2016.
Persoanele interesate pot să depună CV-ul pe adresa: bd Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul Strategie, Organizare și Resurse Umane, cu specificarea postului de aplicare.
CV-ul poate fi expediat și la resurse.umane@bnm.md cu menționarea în titlul mesajului a postului pentru care se aplică.
Vor fi contactate doar persoanele care întrunesc condițiile concursului.
Gestionarea curentă a procesului de raportare de către entitățile raportoare către BNM, și gestionarea și dezvoltarea continuă a cadrului normativ aferente procesului de raportare către BNM.
Obiectivele postului:
Elaborarea și actualizarea actelor normative BNM aferente domeniului de raportare, precum și urmărirea continuă a dezvoltării cadrului normativ aferent domeniului de raportare UE.
Cerințe minime obligatorii:
1. Studii universitare finanțelor/economic/statisticii cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare;
2. Cunoștințe generale ale legislației bancare, în special a cadrului normativ în vigoare aplicabil procesului de raportare către BNM;
3. Cunoștințe de operare a calculatorului la nivel de utilizator și cunoașterea avansată a aplicațiilor MS Word, Excel și Power Point;
4. Competențe lingvistice: cunoașterea limbii române și engleze la nivel – citire și înțelegere, în special a actelor normative;
5. Competențe: integritate, responsabilitate, profesionalism, lucru în echipă, orientare către rezultate, credibilitate, capacitatea de a rezolva probleme, perseverență, învățare și dezvoltare continuă;
6. Alte abilități și atitudini: Abilități excelente de comunicare verbală și în scris, capacitate de analiză și sinteză a informației, capacitate de însușire rapidă a metodelor noi de lucru.
Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:
1. Cunoașterea standardului XBRL (specificații, taxonomii, etc) va fi considerată o prioritate;
2. Cunoștințele generale aferente cadrelor de reglementare aplicabile la nivelul reglementărilor Autorității Europene Bancare (EBA), inclusiv FINREP, COREP, alte cadre similare, vor fi considerate o prioritate.
Principalele atribuții:
1. Elaborarea și actualizarea actelor normative BNM aferente domeniului de raportare;
2. urmărirea continuă a dezvoltării cadrului normativ aferent domeniului de raportare UE;
3. conlucrarea cu subdiviziunile BNM și entitățile raportoare în procesul de elaborare a actelor normative aferente domeniului de raportare către BNM;
Bibliografia propusă:
1. Lege cu privire la Banca Naţională a Moldovei nr. 548-XIII din 21.07.1995
2. Instrucțiune privind modul de prezentare de către bănci a rapoartelor în formă electronică la Banca Naţională a Moldovei, aprobată prin HCA al BNM nr. 132 din 17.07.2008
3. Instrucţiunea privind situaţiile financiare FINREP la nivel individual, aplicabile băncilor, aprobată prin HCA al BNM nr.292 din 15.12.2011
4. Instrucțiune cu privire la raportarea informației aferente utilizării instrumentelor şi serviciilor de plată, aprobată prin HCA al BNM nr. 211 din 23.10.2014
Termenul limită pentru depunerea CV-urilor: 26 august 2016.
Persoanele interesate pot să depună CV-ul pe adresa: bd Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul Strategie, Organizare și Resurse Umane, cu specificarea postului de aplicare.
CV-ul poate fi expediat și la resurse.umane@bnm.md cu menționarea în titlul mesajului a postului pentru care se aplică.
Vor fi contactate doar persoanele care întrunesc condițiile concursului.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
4 августа 2016
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено