Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Economist coordonator, secţia reglementare a evidenţei contabile în bnm, direcţia reglementare a evidenţei contabile, departamentul buget, finanțe și contabilitate
Banca Națională a Moldovei
23 сентября 2014
Кишинев
Cerinţe minime obligatorii:
1. Studii universitare economice cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare;
2. Cunoştinţe ale legislaţiei bancare, precum şi a celei aferente organizării contabilităţii în Republica Moldova;
3. Cunoştinţe de operare a calculatorului la nivel de utilizator şi cunoaşterea avansată a aplicaţiilor Word și Excel;
4. Competențe lingvistice: cunoaşterea limbii române și engleze la nivel de utilizator;
5. Abilități și atitudini: organizatorice (auto-organizare), comunicare eficientă verbală şi în scris, responsabilitate; capacități de însuşire rapidă a metodelor noi de lucru, de analiză şi sinteză a informaţiei.
Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:
1. Experiență de lucru în domeniul finanțelor și contabilității;
2. Cunoştinţe ale Standardelor Internaţionale de Raportare Financiară;
3. Competențe lingvistice: cunoaşterea unei alte limbi decât cele indicate în cerințele minime obligatorii.
Principalele atribuții ale economistului coordonator:
1. Participarea la elaborarea actelor normative ce ţin de reglementarea evidenţei contabile în BNM pe baza Standardelor Internaţionale de Raportare Financiară;
2. Examinarea practicilor băncilor centrale ale altor state în domeniul evidenţei contabile, analiza și sintetizarea rezultatelor precum şi aplicarea experienţei şi metodelor de lucru în activitățile de evidență contabilă în cadrul BNM;
3. Co-participarea la examinarea proiectelor actelor normative şi legislative elaborate de alte subdiviziuni ale BNM şi alte instituţii din ţară;
4. Elaborarea normelor metodologice privind reglementarea evidenţei contabile în BNM;
5. Perfectarea documentelor primare interbancare potrivit prevederilor actelor normative în vigoare;
6. Consultarea altor subdiviziuni ale BNM, în limita atribuțiilor sale, pe întrebările privind evidenţa contabilă în BNM.
Termenul limită pentru depunerea CV-urilor: 3 octombrie 2014.
Persoanele interesate pot să depună CV-ul detaliat pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul Resurse Umane, cu specificarea postului pentru care se aplică.
Remiterea CV-ului poate fi făcută atât prin intermediul formularului de pe site www.bnm.md precum şi la resurse.umane@bnm.md cu menţionarea în titlul mesajului a postului pentru care se aplică.
Pentru persoanele cu studii obținute în afara Republicii Moldova se vor indica calificările (ex. GPA, etc.) obținute în țara și/sau instituțiile respective.
Vor fi contactate doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
1. Studii universitare economice cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare;
2. Cunoştinţe ale legislaţiei bancare, precum şi a celei aferente organizării contabilităţii în Republica Moldova;
3. Cunoştinţe de operare a calculatorului la nivel de utilizator şi cunoaşterea avansată a aplicaţiilor Word și Excel;
4. Competențe lingvistice: cunoaşterea limbii române și engleze la nivel de utilizator;
5. Abilități și atitudini: organizatorice (auto-organizare), comunicare eficientă verbală şi în scris, responsabilitate; capacități de însuşire rapidă a metodelor noi de lucru, de analiză şi sinteză a informaţiei.
Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:
1. Experiență de lucru în domeniul finanțelor și contabilității;
2. Cunoştinţe ale Standardelor Internaţionale de Raportare Financiară;
3. Competențe lingvistice: cunoaşterea unei alte limbi decât cele indicate în cerințele minime obligatorii.
Principalele atribuții ale economistului coordonator:
1. Participarea la elaborarea actelor normative ce ţin de reglementarea evidenţei contabile în BNM pe baza Standardelor Internaţionale de Raportare Financiară;
2. Examinarea practicilor băncilor centrale ale altor state în domeniul evidenţei contabile, analiza și sintetizarea rezultatelor precum şi aplicarea experienţei şi metodelor de lucru în activitățile de evidență contabilă în cadrul BNM;
3. Co-participarea la examinarea proiectelor actelor normative şi legislative elaborate de alte subdiviziuni ale BNM şi alte instituţii din ţară;
4. Elaborarea normelor metodologice privind reglementarea evidenţei contabile în BNM;
5. Perfectarea documentelor primare interbancare potrivit prevederilor actelor normative în vigoare;
6. Consultarea altor subdiviziuni ale BNM, în limita atribuțiilor sale, pe întrebările privind evidenţa contabilă în BNM.
Termenul limită pentru depunerea CV-urilor: 3 octombrie 2014.
Persoanele interesate pot să depună CV-ul detaliat pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul Resurse Umane, cu specificarea postului pentru care se aplică.
Remiterea CV-ului poate fi făcută atât prin intermediul formularului de pe site www.bnm.md precum şi la resurse.umane@bnm.md cu menţionarea în titlul mesajului a postului pentru care se aplică.
Pentru persoanele cu studii obținute în afara Republicii Moldova se vor indica calificările (ex. GPA, etc.) obținute în țara și/sau instituțiile respective.
Vor fi contactate doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
23 сентября 2014
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено