Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Director reprezentanta
SBC-HR
20 февраля 2013
Кишинев
O companie străină, specializată în comercializarea produselor profesionale de îngrijire a părului, parfumeriei și cosmeticii, se află în căutarea unui
Director de Reprezentanță
Responsabilități:
- Organizarea activității companiei începând de la zero, responsabilitate pentru atingerea scopurilor financiare
- Planificarea și formarea bugetului companiei
- Dezvoltarea și implementarea diferitor strategii și activități de marketing
- Căutarea și recrutarea personalului, formarea și dezvoltarea unei echipe de profesioniști, instruirea acestora
- Asigurarea unui nivel înalt de deservire al clienților
- Controlul și protejarea obiectelor de valoare ale întreprinderii
- Rezolvarea conflictelor
Cerințe față de candidați:
Obligatoriu:
- Experiență de muncă în gestionarea unei afaceri
- Experiență în administrarea personalului (setare sarcini, motivare, control, coordonare, delegare, sancționare )
- Abilități excelente de comunicare și negociere
- Abilități de convingere
- Competențe privind organizarea și planificarea atât a activității proprii, cât și a activității subordonaților, stabilirea priorităților, distribuirea corectă a resurselor
- Excelente abilități organizatorice, calități de lider
- Abilitați de formulare a propriilor gânduri într-o manieră logică, structurată și accesibilă, atât în formă orală, cât și scrisă
- Cunoștințe avansate de operare MS Office, baze de date
Constituie un avantaj:
- Experiență managerială în industria frumuseții
Calități personale:
- Capacitate de sinteză și analiză
- Capabil să lucreze eficient în condiții de stres (în situații de incertitudine, la lipsă de timp)
- Capacitate decizională, gândire strategică
- Entuziasm față de muncă, motivarea echipei
- Orientare spre rezultat
- Interes față de industria frumuseții
Rugăm candidații care corespund cerințelor să trimită CV-ul la adresa: recruiting@sbc-hr.md sau să îndeplinească formularul pe site-ul: www.sbc-hr.md
Director de Reprezentanță
Responsabilități:
- Organizarea activității companiei începând de la zero, responsabilitate pentru atingerea scopurilor financiare
- Planificarea și formarea bugetului companiei
- Dezvoltarea și implementarea diferitor strategii și activități de marketing
- Căutarea și recrutarea personalului, formarea și dezvoltarea unei echipe de profesioniști, instruirea acestora
- Asigurarea unui nivel înalt de deservire al clienților
- Controlul și protejarea obiectelor de valoare ale întreprinderii
- Rezolvarea conflictelor
Cerințe față de candidați:
Obligatoriu:
- Experiență de muncă în gestionarea unei afaceri
- Experiență în administrarea personalului (setare sarcini, motivare, control, coordonare, delegare, sancționare )
- Abilități excelente de comunicare și negociere
- Abilități de convingere
- Competențe privind organizarea și planificarea atât a activității proprii, cât și a activității subordonaților, stabilirea priorităților, distribuirea corectă a resurselor
- Excelente abilități organizatorice, calități de lider
- Abilitați de formulare a propriilor gânduri într-o manieră logică, structurată și accesibilă, atât în formă orală, cât și scrisă
- Cunoștințe avansate de operare MS Office, baze de date
Constituie un avantaj:
- Experiență managerială în industria frumuseții
Calități personale:
- Capacitate de sinteză și analiză
- Capabil să lucreze eficient în condiții de stres (în situații de incertitudine, la lipsă de timp)
- Capacitate decizională, gândire strategică
- Entuziasm față de muncă, motivarea echipei
- Orientare spre rezultat
- Interes față de industria frumuseții
Rugăm candidații care corespund cerințelor să trimită CV-ul la adresa: recruiting@sbc-hr.md sau să îndeplinească formularul pe site-ul: www.sbc-hr.md
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
20 февраля 2013
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.