Director Executiv, Fabrică de mobilă
Crinela
19 декабря 2025
Кишинев
От 3 лет
Полный день
Высшее
На территории работодателя
Scopuri:
Gestionarea eficientă a resurselor umane, tehnice, materiale, financiare și informaționale în concordanță cu politica și strategia companiei.
Promovarea companiei și utilizarea integrală a capacității de lucru a acesteia, prin identificarea de noi clienți și contractare de proiecte.
Coordonarea și armonizarea obiectivelor firmei cu resursele disponibile.
Conducerea și asigurarea echilibrului între funcțiile companiei: dezvoltare, marketing, producție, resurse umane, comercial.
Responsabilități:
Stabilirea obiectivelor strategice de dezvoltare a companiei și monitorizarea implementării acestora;
Dezvoltarea și implementarea strategiilor de îmbunătățire a proceselor de lucru a companiei cu scopul de a asigura eficiență și competitivitate maximă a companiei;
Întocmirea programelor operative ale companiei;
Organizarea generală a activităților companiei în raport cu obiectivele propuse;
Organizarea controlului financiar intern și a inventarierii anuale generale a patrimoniului companiei;
Analiza rapoartelor și a dispozițiilor de control intern și extern, precum și – înlăturarea neconformităților sesizate și a cauzelor care le-au generat;
Management-ul și dezvoltarea echipei de angajați, asigurarea performanței și motivației ridicate;
Gestionarea și asigurarea unei bune colaborări dintre departamentele din subordine;
Perfectarea contractelor cu beneficiarii, parteneri și alți prestatori;
Asigurarea respectării obligațiilor contractuale ale companiei față de clienți și furnizori.
Abilități:
Atitudine profesională;
Spirit de ordine și disciplină;
Putere de decizie și asumarea responsabilităților;
Abilități de negociere, diplomație, toleranță;
Abilități organizatorice și de delegare a sarcinilor;
Abilități de a lucra eficient în echipă;
Gândire analitică, responsabilitate;
Rezistență la efort și stres.
Cerințe:
Studii superioare finisate (prioritar economice);
Experiență de lucru minim 3-5 ani în poziții similare;
Cunoașterea limbilor română și rusă (limba engleză va constitui un avantaj);
Cunoașterea de utilizare a PC – ului la nivel avansat, inclusiv suita MS Office (Word, Excel, Power Point, Mail);
Disponibilitate de a călători în scop de afaceri.
Compania oferă:
Grafic de lucru full time;
Pachet social;
Salariu motivant;
Posibilități de creștere în carieră și de instruire profesională.
Vă rugăm, să expediați CV–ul la adresa: crinela133@gmail.com.
Telefon: 069038545
Gestionarea eficientă a resurselor umane, tehnice, materiale, financiare și informaționale în concordanță cu politica și strategia companiei.
Promovarea companiei și utilizarea integrală a capacității de lucru a acesteia, prin identificarea de noi clienți și contractare de proiecte.
Coordonarea și armonizarea obiectivelor firmei cu resursele disponibile.
Conducerea și asigurarea echilibrului între funcțiile companiei: dezvoltare, marketing, producție, resurse umane, comercial.
Responsabilități:
Stabilirea obiectivelor strategice de dezvoltare a companiei și monitorizarea implementării acestora;
Dezvoltarea și implementarea strategiilor de îmbunătățire a proceselor de lucru a companiei cu scopul de a asigura eficiență și competitivitate maximă a companiei;
Întocmirea programelor operative ale companiei;
Organizarea generală a activităților companiei în raport cu obiectivele propuse;
Organizarea controlului financiar intern și a inventarierii anuale generale a patrimoniului companiei;
Analiza rapoartelor și a dispozițiilor de control intern și extern, precum și – înlăturarea neconformităților sesizate și a cauzelor care le-au generat;
Management-ul și dezvoltarea echipei de angajați, asigurarea performanței și motivației ridicate;
Gestionarea și asigurarea unei bune colaborări dintre departamentele din subordine;
Perfectarea contractelor cu beneficiarii, parteneri și alți prestatori;
Asigurarea respectării obligațiilor contractuale ale companiei față de clienți și furnizori.
Abilități:
Atitudine profesională;
Spirit de ordine și disciplină;
Putere de decizie și asumarea responsabilităților;
Abilități de negociere, diplomație, toleranță;
Abilități organizatorice și de delegare a sarcinilor;
Abilități de a lucra eficient în echipă;
Gândire analitică, responsabilitate;
Rezistență la efort și stres.
Cerințe:
Studii superioare finisate (prioritar economice);
Experiență de lucru minim 3-5 ani în poziții similare;
Cunoașterea limbilor română și rusă (limba engleză va constitui un avantaj);
Cunoașterea de utilizare a PC – ului la nivel avansat, inclusiv suita MS Office (Word, Excel, Power Point, Mail);
Disponibilitate de a călători în scop de afaceri.
Compania oferă:
Grafic de lucru full time;
Pachet social;
Salariu motivant;
Posibilități de creștere în carieră și de instruire profesională.
Vă rugăm, să expediați CV–ul la adresa: crinela133@gmail.com.
Telefon: 069038545
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
19 декабря 2025
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.