Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Director comercial
Companie comerciala
23 января 2013
Кишинев
Companie comerciala, 10 ani pe piata Moldovei, angajeaza director comercial
Obligatiuni de functie:
- Organizarea si controlul intregului ciclu de vinzari
- Viziunea strategica a procesului de promovare a marfii, monitoring-ul si analiza pietii, urmarirea strategiilor concurentilor
- stabilirea politicii de pret pe fiecare brand aparte
- largirea si controlul relatiilor comerciale cu furnizorii
- elaborarea planurilor de vinzari anuale si lunare si controlul realizarii acestora
- elaborarea ideilor de dezvoltarea a departamentului
- analiza pietii, studierea mediului concurential, monitorizarea preturilor
- organizarea si directionarea activitatii subdiviziunilor atribuite
- studierea pietii de consum, studiere cererii consumatorului, nivelul satisfacerii clientilor
Cerinte de baza:
- studii superioare
- virsta: 30-45 ani
- experienta de munca intr-o functie similara (nu mai putin de 5 ani)
- aptitudini de conducere a personalului (stabilirea sarcinilor, motivarea, controlul, coordonarea, delegarea, sanctionarea)
- aptitudini de organizare si planificare (capacitatea de autoorganizare si organizare a activitatii personalului, stabilirea prioritatilor)
- abilitati de negocire
- cunoasterea limbii romane si ruse
Calitati personale:
- gindire analitica, flexibila si capabila de a genera idei noi
- capacitate de a lua independent decizii si de a purta raspundere pentru ele
- prezenta interesului pentru lucrul in domeniul vinzarilor
- responsabilitate pentru rezultatul final
- rezistenta la stres
Daca corespundeti cerintelor si calitatilor prezentate mai sus, atunci expediati-ne CV-ul Dvs. pe adresa de e-mail: hr@center.md. Doar candidatii selectati vor fi invitati la interviu.
Obligatiuni de functie:
- Organizarea si controlul intregului ciclu de vinzari
- Viziunea strategica a procesului de promovare a marfii, monitoring-ul si analiza pietii, urmarirea strategiilor concurentilor
- stabilirea politicii de pret pe fiecare brand aparte
- largirea si controlul relatiilor comerciale cu furnizorii
- elaborarea planurilor de vinzari anuale si lunare si controlul realizarii acestora
- elaborarea ideilor de dezvoltarea a departamentului
- analiza pietii, studierea mediului concurential, monitorizarea preturilor
- organizarea si directionarea activitatii subdiviziunilor atribuite
- studierea pietii de consum, studiere cererii consumatorului, nivelul satisfacerii clientilor
Cerinte de baza:
- studii superioare
- virsta: 30-45 ani
- experienta de munca intr-o functie similara (nu mai putin de 5 ani)
- aptitudini de conducere a personalului (stabilirea sarcinilor, motivarea, controlul, coordonarea, delegarea, sanctionarea)
- aptitudini de organizare si planificare (capacitatea de autoorganizare si organizare a activitatii personalului, stabilirea prioritatilor)
- abilitati de negocire
- cunoasterea limbii romane si ruse
Calitati personale:
- gindire analitica, flexibila si capabila de a genera idei noi
- capacitate de a lua independent decizii si de a purta raspundere pentru ele
- prezenta interesului pentru lucrul in domeniul vinzarilor
- responsabilitate pentru rezultatul final
- rezistenta la stres
Daca corespundeti cerintelor si calitatilor prezentate mai sus, atunci expediati-ne CV-ul Dvs. pe adresa de e-mail: hr@center.md. Doar candidatii selectati vor fi invitati la interviu.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
23 января 2013
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено