Contabil(ă)
HR-Consulting
22 октября 2025
Кишинев
От 3 лет
Полный день
Высшее
На территории работодателя
Îți dorești să faci parte dintr-o companie internațională de top, unde profesionalismul și dezvoltarea continuă sunt priorități? Atunci această oportunitate este pentru tine!
Ce vei face în rolul de Contabil:
Vei gestiona procesele de import și vamă, asigurând conformitatea documentației cu legislația din Republica Moldova și colaborând cu brokerii vamali și autoritățile;
Vei monitoriza și gestiona depozitele și stocurile, coordonând inventarierile și asigurând corelarea acestora cu evidențele contabile;
Vei ține evidența contabilă a produselor finite, consumabilelor, activelor de mică valoare și materialelor de marketing;
Vei emite facturi de vânzare, vei verifica corectitudinea creanțelor și vei întocmi rapoarte financiare;
Vei contribui la respectarea procedurilor interne și a politicilor corporative, precum și la pregătirea rapoartelor către autorități;
Vei administra comenzile și expedierea timbrelor de acciz către fabrici.
Profilul candidatului:
Studii superioare în Contabilitate, Finanțe sau domenii conexe.
Experiență de minimum 3–5 ani în contabilitate/finanțe.
Cunoștințe solide despre legislația fiscală și vamală din Republica Moldova.
Abilități de lucru cu programe contabile (1C) și MS Office.
Cunoașterea limbii române și/sau ruse (limba engleză constituie un avantaj).
Dacă ești interesat(ă) de această oportunitate, așteptăm CV-ul tău la adresa: tv60@search4staff.com
Ce vei face în rolul de Contabil:
Vei gestiona procesele de import și vamă, asigurând conformitatea documentației cu legislația din Republica Moldova și colaborând cu brokerii vamali și autoritățile;
Vei monitoriza și gestiona depozitele și stocurile, coordonând inventarierile și asigurând corelarea acestora cu evidențele contabile;
Vei ține evidența contabilă a produselor finite, consumabilelor, activelor de mică valoare și materialelor de marketing;
Vei emite facturi de vânzare, vei verifica corectitudinea creanțelor și vei întocmi rapoarte financiare;
Vei contribui la respectarea procedurilor interne și a politicilor corporative, precum și la pregătirea rapoartelor către autorități;
Vei administra comenzile și expedierea timbrelor de acciz către fabrici.
Profilul candidatului:
Studii superioare în Contabilitate, Finanțe sau domenii conexe.
Experiență de minimum 3–5 ani în contabilitate/finanțe.
Cunoștințe solide despre legislația fiscală și vamală din Republica Moldova.
Abilități de lucru cu programe contabile (1C) și MS Office.
Cunoașterea limbii române și/sau ruse (limba engleză constituie un avantaj).
Dacă ești interesat(ă) de această oportunitate, așteptăm CV-ul tău la adresa: tv60@search4staff.com
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
22 октября 2025
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.