Contabil(ă)
OCN MK Kredit Company SRL
24 октября 2025
Кишинев, Скулянка
От 2 лет
Полный день
Высшее
На территории работодателя
Responsabilități principale
• Înregistrarea încasărilor și plăților în lei și valută, conform extraselor de cont;
• Operarea avansurilor, conform deconturilor;
• Evidența foilor de parcurs și a actelor de achiziții;
• Înregistrarea facturilor de prestări servicii ale furnizorilor;
• Întocmirea săptămânală a listei debursărilor planificate și a încasărilor preconizate;
• Întocmirea balanțelor de verificare pentru clienți.
Profilul candidatului
Hard Skills
• Studii superioare în domeniul contabilității;
• Experiență anterioară într-o poziție similară;
• Cunoașterea metodologiei de evidență contabilă și fiscală în Republica Moldova;
• Operare avansată PC și 1C;
• Cunoașterea limbilor română și rusă la nivel avansat.
Soft Skills
• Responsabilitate și integritate profesională;
• Atenție la detalii și precizie în execuție;
• Punctualitate și disciplină;
• Capacitate de organizare și prioritizare a sarcinilor;
• Spirit de echipă și atitudine proactivă.
Beneficiile oferite:
• Tichete de masă;
• Bonus de performanță;
• Cadouri cu ocazia anumitor evenimente;
• Zi liberă de ziua de naștere;
• Traininguri periodice pentru dezvoltare profesională;
• Teambuilding-uri și activități de echipă;
• Condiții preferențiale la produsele companiei pentru angajați;
• Mediu de lucru profesionist și prietenos.
Dacă dorești să faci parte din echipa noastră, trimite CV-ul la adresa: hr@mkkredit.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să discutăm despre viitorul tău profesional!
*Vor fi contactați doar candidații care corespund cerințelor menționate.
*Prin aplicarea la acest anunț, vă dați acordul față de prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în scopul contactării Dvs. în procesul de recrutare pentru posturile vacante în compania noastră, conform legislației în vigoare privind protecția datelor cu caracter personal.
• Înregistrarea încasărilor și plăților în lei și valută, conform extraselor de cont;
• Operarea avansurilor, conform deconturilor;
• Evidența foilor de parcurs și a actelor de achiziții;
• Înregistrarea facturilor de prestări servicii ale furnizorilor;
• Întocmirea săptămânală a listei debursărilor planificate și a încasărilor preconizate;
• Întocmirea balanțelor de verificare pentru clienți.
Profilul candidatului
Hard Skills
• Studii superioare în domeniul contabilității;
• Experiență anterioară într-o poziție similară;
• Cunoașterea metodologiei de evidență contabilă și fiscală în Republica Moldova;
• Operare avansată PC și 1C;
• Cunoașterea limbilor română și rusă la nivel avansat.
Soft Skills
• Responsabilitate și integritate profesională;
• Atenție la detalii și precizie în execuție;
• Punctualitate și disciplină;
• Capacitate de organizare și prioritizare a sarcinilor;
• Spirit de echipă și atitudine proactivă.
Beneficiile oferite:
• Tichete de masă;
• Bonus de performanță;
• Cadouri cu ocazia anumitor evenimente;
• Zi liberă de ziua de naștere;
• Traininguri periodice pentru dezvoltare profesională;
• Teambuilding-uri și activități de echipă;
• Condiții preferențiale la produsele companiei pentru angajați;
• Mediu de lucru profesionist și prietenos.
Dacă dorești să faci parte din echipa noastră, trimite CV-ul la adresa: hr@mkkredit.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să discutăm despre viitorul tău profesional!
*Vor fi contactați doar candidații care corespund cerințelor menționate.
*Prin aplicarea la acest anunț, vă dați acordul față de prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în scopul contactării Dvs. în procesul de recrutare pentru posturile vacante în compania noastră, conform legislației în vigoare privind protecția datelor cu caracter personal.
Адрес:
Кишинев, Скулянка
str. Calea Iesilor 17/2
str. Calea Iesilor 17/2
Дата актуализации:
24 октября 2025
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.