Contabil(ă)
Forward International
24 июня 2025
Кишинев
Более 5 лет
Полный день
Высшее
На территории работодателя
Suntem în căutarea unui Contabil talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă aveți cunoștințe solide în contabilitate, precum și o pasiune pentru detalii și cifre, vă invităm să aplicați pentru această poziție.
Cerinţe:
studii superioare economice în domeniul contabilităţii;
experienţă de minim 5 ani într-un post similar;
cunoștințe avansate în utilizarea pachetului de bază Microsoft Office(Word, Excel, PowerPoint, Internet, Outlook), 1C;
cunoașterea limbilor română și rusă;
abilitatea de a lucra rapid într-un flux intens de informații;
grad înalt de responsabilitate și confidențialitate;
cunoașterea standardului național de contabilitate, a legislației fiscale și a muncii.
Obligaţiuni şi responsibilităţi:
Ținerea evidenței contabile și fiscale la întreprindere;
Recepționarea, controlul și prelucrarea documentelor;
Elaborarea Rapoartelor Statistice și celor prevăzute de legislația în vigoare;
Calcularea taxelor și a impozitelor, TVA, etc;
Alte sarcini specifice funcției.
Se oferă:
loc de muncă într-o companie de Top din domeniul distribuției;
traininguri de instruire și perfecționare;
pachet social, bonusuri si condiţii atractive de remunerare.
Dacă vă regăsiți în descrierea de mai sus, expediați CV -ul dvs însoțit de o poză la adresa de e-mai: hr@forward.md cu menționarea postului pentru care aplicați.
Candidaţii selectaţi vor fi contactaţi pentru interviuri!
Cerinţe:
studii superioare economice în domeniul contabilităţii;
experienţă de minim 5 ani într-un post similar;
cunoștințe avansate în utilizarea pachetului de bază Microsoft Office(Word, Excel, PowerPoint, Internet, Outlook), 1C;
cunoașterea limbilor română și rusă;
abilitatea de a lucra rapid într-un flux intens de informații;
grad înalt de responsabilitate și confidențialitate;
cunoașterea standardului național de contabilitate, a legislației fiscale și a muncii.
Obligaţiuni şi responsibilităţi:
Ținerea evidenței contabile și fiscale la întreprindere;
Recepționarea, controlul și prelucrarea documentelor;
Elaborarea Rapoartelor Statistice și celor prevăzute de legislația în vigoare;
Calcularea taxelor și a impozitelor, TVA, etc;
Alte sarcini specifice funcției.
Se oferă:
loc de muncă într-o companie de Top din domeniul distribuției;
traininguri de instruire și perfecționare;
pachet social, bonusuri si condiţii atractive de remunerare.
Dacă vă regăsiți în descrierea de mai sus, expediați CV -ul dvs însoțit de o poză la adresa de e-mai: hr@forward.md cu menționarea postului pentru care aplicați.
Candidaţii selectaţi vor fi contactaţi pentru interviuri!
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
24 июня 2025
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено