Contabil(ă)
Garmin Plus
30 апреля 2025
Кишинев
Можно без опыта
Полный день
Среднее специальное
На территории работодателя
Garminplus este un depozit angro de produse pentru casă, care oferă o gamă variată de articole pentru locuință, menite să răspundă atât nevoilor individuale, cât și celor comerciale.
În prezent, compania anunță deschiderea procesului de recrutare pentru funcția de Contabil.
Responsabilități:
Primirea, verificarea și procesarea documentelor primare aferente segmentului alocat;
Organizarea informațiilor și gestionarea bazei de date contabile;
Pregătirea datelor contabile necesare pentru întocmirea rapoartelor financiare;
Asigurarea păstrării corecte a documentelor contabile și întocmirea acestora conform reglementărilor în vigoare;
Colaborarea eficientă cu celelalte departamente ale companiei.
Cerințe:
Studii superioare sau medii de specialitate în domeniul economic;
Cunoștințe solide de utilizare a calculatorului, MS Office și programului 1C (contabilitate);
Cunoașterea limbilor română și rusă.
Competențe cheie:
Atenție sporită la detalii și gândire analitică;
Capacitatea de a identifica informații esențiale în mod autonom;
Rapiditate în procesarea informației într-un mediu dinamic;
Comunicare eficientă, atitudine pozitivă și simț al responsabilității.
Oferim:
Program de lucru: luni – vineri, normă întreagă;
Un mediu de lucru stabil, profesionist și orientat spre rezultate.
În prezent, compania anunță deschiderea procesului de recrutare pentru funcția de Contabil.
Responsabilități:
Primirea, verificarea și procesarea documentelor primare aferente segmentului alocat;
Organizarea informațiilor și gestionarea bazei de date contabile;
Pregătirea datelor contabile necesare pentru întocmirea rapoartelor financiare;
Asigurarea păstrării corecte a documentelor contabile și întocmirea acestora conform reglementărilor în vigoare;
Colaborarea eficientă cu celelalte departamente ale companiei.
Cerințe:
Studii superioare sau medii de specialitate în domeniul economic;
Cunoștințe solide de utilizare a calculatorului, MS Office și programului 1C (contabilitate);
Cunoașterea limbilor română și rusă.
Competențe cheie:
Atenție sporită la detalii și gândire analitică;
Capacitatea de a identifica informații esențiale în mod autonom;
Rapiditate în procesarea informației într-un mediu dinamic;
Comunicare eficientă, atitudine pozitivă și simț al responsabilității.
Oferim:
Program de lucru: luni – vineri, normă întreagă;
Un mediu de lucru stabil, profesionist și orientat spre rezultate.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
30 апреля 2025
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено