Contabil(a) producere in or. Ialoveni
Город:
Яловены
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 1 года
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Suntem în căutarea unei persoane, cu experiență în contabilitate. Dacă îți dorești o dezvoltare profesională în calitate de contabil și vrei să obții o experiență unică, atunci așteptăm să ne cunoaștem!
Cerințe:
Studii superioare în domeniul economic obligatoriu;
Experiență relevantă într-un post similar, minim 1 an;
Cunoștințe de operare in programe contabile - prezintă un avantaj;
Cunoștințe avansate de operare a PC: Word, Excel-nivel avansat;
Abilități de comunicare și lucru în echipă;
Atenție sporită la detalii;
Dorință de autodezvoltare și perfecționare.
Responsabilități:
Cunoaşterea legislaţiei RM;
Cunoaşterea limbilor de circulaţie internaţională constituie un avantaj;
Utilizarea bună in operarea MS Office (Excel, Word, aplicatii informatice specifice desfașurarii activitatii);
Controleaza activitatea de productie in functie de planul de productie .
Ține evidenţa materialelor si materiei prime utilizate in procesul de productie.
Prezinta rapoarte privind actividatea de productie
Desfășurarea inventarierii bunurilor întreprinderii și reflectarea, prezentarea rezultatelor;
Întroducerea și verificarea facturilor de intrare;
Casarea materialelor;
Oferim:
Salariu atractiv, stabil, achitat regulat, oferit în funcție de competențe și îndeplinire de sarcini;
Cadouri cu ocazia evenimentelor importante.;
Instruire internă și seminare externe asigurate de companie;
Posibilitatea de a evolua și a crește profesional alături de o echipă profesionistă cu experiență;
Posibilitatea de a te manifesta prin idei constructive de dezvoltare și eficientizare a proceselor de lucru.
Persoanele interesate pot expedia CV la adresa eletronică
HR@sandriliona.md sau pot telefona la numărul de tel.:
tel fix: 0268- 23134;
tel. mob de serviciu: 068501687. E-mail: HR@sandriliona.md
tel fix: 0268- 23134
tel. mob de serviciu: 068501687
Cerințe:
Studii superioare în domeniul economic obligatoriu;
Experiență relevantă într-un post similar, minim 1 an;
Cunoștințe de operare in programe contabile - prezintă un avantaj;
Cunoștințe avansate de operare a PC: Word, Excel-nivel avansat;
Abilități de comunicare și lucru în echipă;
Atenție sporită la detalii;
Dorință de autodezvoltare și perfecționare.
Responsabilități:
Cunoaşterea legislaţiei RM;
Cunoaşterea limbilor de circulaţie internaţională constituie un avantaj;
Utilizarea bună in operarea MS Office (Excel, Word, aplicatii informatice specifice desfașurarii activitatii);
Controleaza activitatea de productie in functie de planul de productie .
Ține evidenţa materialelor si materiei prime utilizate in procesul de productie.
Prezinta rapoarte privind actividatea de productie
Desfășurarea inventarierii bunurilor întreprinderii și reflectarea, prezentarea rezultatelor;
Întroducerea și verificarea facturilor de intrare;
Casarea materialelor;
Oferim:
Salariu atractiv, stabil, achitat regulat, oferit în funcție de competențe și îndeplinire de sarcini;
Cadouri cu ocazia evenimentelor importante.;
Instruire internă și seminare externe asigurate de companie;
Posibilitatea de a evolua și a crește profesional alături de o echipă profesionistă cu experiență;
Posibilitatea de a te manifesta prin idei constructive de dezvoltare și eficientizare a proceselor de lucru.
Persoanele interesate pot expedia CV la adresa eletronică
HR@sandriliona.md sau pot telefona la numărul de tel.:
tel fix: 0268- 23134;
tel. mob de serviciu: 068501687. E-mail: HR@sandriliona.md
tel fix: 0268- 23134
tel. mob de serviciu: 068501687
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳