Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
                            
                    Contabil
                                                                
                                                                            Mediasucces SRL
                                                                        
                            27 ноября 2015
                            Кишинев
                        
                    Compania Mediasucces SRL, distribuitor ofical al băuturilor îmbuteliate și produselor alimentare angajează contabil.
Responsabilități:
- asigurarea evidenței contabile a stocurilor de marfă, veniturilor și cheltuielilor;
- înregistrarea încasărilor și plăților prin intermediul Client-Banca;
- operarea încasărilor și plăților în numerar, înscrierea zilnică în Registrul de casă;
- verificarea zilnică a soldurilor pe bancă și casă;
- operarea avansurilor conform deconturilor;
- înregistrarea facturilor de prestații a serviciilor de către furnizori;
- înregistrarea intrărilor de marfă în baza documentelor primare;
- calcularea salariului personalului;
- efectuarea inventarierii generale a patrimoniului;
- întocmirea lucrărilor de închidere a exercițiului financiar-contabil.
Cerințe:
- studii superioare economice (contabilitate);
- experiență în domeniu de cel puțin 1-2 ani, cuprinzînd toate aspectele activității financiar-contabile;
- cunoașterea legislației în vigoare privind domeniul financiar-contabil;
- cunoașterea programului de evidență a contabilității 1C;
- cunoaşterea limbilor Româna, Rusă;
- abilităţi de comunicare, punctualitate, responsabilitate, iniţiativă, atent la detalii, spirit de echipă, echilibru emoţional.
Candidatul va beneficia de:
- salariu motivant;
- pachet social inclus;
Candidaţii interesați pot expedia CV-ul la adresa de e-mail: alina.burlacu@yandex.com cu specificarea postului.
                            
        
    Responsabilități:
- asigurarea evidenței contabile a stocurilor de marfă, veniturilor și cheltuielilor;
- înregistrarea încasărilor și plăților prin intermediul Client-Banca;
- operarea încasărilor și plăților în numerar, înscrierea zilnică în Registrul de casă;
- verificarea zilnică a soldurilor pe bancă și casă;
- operarea avansurilor conform deconturilor;
- înregistrarea facturilor de prestații a serviciilor de către furnizori;
- înregistrarea intrărilor de marfă în baza documentelor primare;
- calcularea salariului personalului;
- efectuarea inventarierii generale a patrimoniului;
- întocmirea lucrărilor de închidere a exercițiului financiar-contabil.
Cerințe:
- studii superioare economice (contabilitate);
- experiență în domeniu de cel puțin 1-2 ani, cuprinzînd toate aspectele activității financiar-contabile;
- cunoașterea legislației în vigoare privind domeniul financiar-contabil;
- cunoașterea programului de evidență a contabilității 1C;
- cunoaşterea limbilor Româna, Rusă;
- abilităţi de comunicare, punctualitate, responsabilitate, iniţiativă, atent la detalii, spirit de echipă, echilibru emoţional.
Candidatul va beneficia de:
- salariu motivant;
- pachet social inclus;
Candidaţii interesați pot expedia CV-ul la adresa de e-mail: alina.burlacu@yandex.com cu specificarea postului.
Адрес:
                        
                            Кишинев
                            
                            
                        
                    Дата актуализации:
                27 ноября 2015
            
                Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
                            
                    Отклик отправлен!
                    
                Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.