Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
                            
                    Contabil
                                                                
                                                                            Moldcablu SRL
                                                                        
                            4 ноября 2015
                            Кишинев
                        
                    Cerinte de baza:
- Studii medii sau superioare de specialitate;
- Utilizator de PC (Microsoft Office, Excel, Word, Internet, 1C );
- Cunoașterea actelor normative și a legislației în domeniu;
- Cunoasterea Legislației muncii;
- Cunoasterea limbilor română şi rusă;
- Vîrsta 20-50 ani;
- Persoană dinamică, energică, responsabilă, organizată și disciplinată.
Responsabilitati:
- Efectuarea tuturor înregistrărilor contabile primare;
- Înregistrarea facturilor fiscale / facturilor primite de la furnizori, întocmirea şi verificarea
registrului de procurări;
- Înregistrarea facturilor fiscale eliberarate cumpărătorilor, întocmirea şi verificarea registrului de
livrări;
- Eliberarea delegațiilor și a foilor de parcurs;
- Arhivarea documentelor primare, a corespondenţei și altor documente;
- Pariticiparea la efectuarea inventarierii;
- Evidenţa mărfurilor, materialelor la obiecte, obiectelor de mică şi scurtă valoare, a materialelor
auxiliare;
- Evidența personalului;
- Pregatirea documentelor de angajare/eliberare personal;
- Pregatirea rapoartelor la CNAM/CNAS
- Înregistrarea și eliberarea carnetelor de munca angajaților.
Caracteristica mediului de lucru:
- Oportunitate de angajare pe termen lung;
- Posibilitatea de dezvoltare profesională şi personală;
- Mediu de lucru plăcut.
- Pachet social complet
Salariul: 3500 lei
Program de lucru: 8.00-17.00, de luni pînă vineri.
Persoanele care corespund cerintelor date sunt rugate sa expedieze CV-ul la adresa de e-mail: cadry.m@mail.ru
                            
        
    - Studii medii sau superioare de specialitate;
- Utilizator de PC (Microsoft Office, Excel, Word, Internet, 1C );
- Cunoașterea actelor normative și a legislației în domeniu;
- Cunoasterea Legislației muncii;
- Cunoasterea limbilor română şi rusă;
- Vîrsta 20-50 ani;
- Persoană dinamică, energică, responsabilă, organizată și disciplinată.
Responsabilitati:
- Efectuarea tuturor înregistrărilor contabile primare;
- Înregistrarea facturilor fiscale / facturilor primite de la furnizori, întocmirea şi verificarea
registrului de procurări;
- Înregistrarea facturilor fiscale eliberarate cumpărătorilor, întocmirea şi verificarea registrului de
livrări;
- Eliberarea delegațiilor și a foilor de parcurs;
- Arhivarea documentelor primare, a corespondenţei și altor documente;
- Pariticiparea la efectuarea inventarierii;
- Evidenţa mărfurilor, materialelor la obiecte, obiectelor de mică şi scurtă valoare, a materialelor
auxiliare;
- Evidența personalului;
- Pregatirea documentelor de angajare/eliberare personal;
- Pregatirea rapoartelor la CNAM/CNAS
- Înregistrarea și eliberarea carnetelor de munca angajaților.
Caracteristica mediului de lucru:
- Oportunitate de angajare pe termen lung;
- Posibilitatea de dezvoltare profesională şi personală;
- Mediu de lucru plăcut.
- Pachet social complet
Salariul: 3500 lei
Program de lucru: 8.00-17.00, de luni pînă vineri.
Persoanele care corespund cerintelor date sunt rugate sa expedieze CV-ul la adresa de e-mail: cadry.m@mail.ru
Адрес:
                        
                            Кишинев
                            
                            
                        
                    Дата актуализации:
                4 ноября 2015
            
                Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
                            
                    Отклик отправлен!
                    
                Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.