Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Contabil
CAVictoria AsigurăriSA
13 мая 2015
Кишинев
Atribuţiile de bază:
- Asigurarea oportună și calitativă a procesului de contabilitate,
- Calcularea salariilor angajaților și a impozitelor pe salarii,
- Raportarea financiară și legală, în mod corespunzător,
- Elaborarea și controlul tuturor documentelor primare (furnizori și bănci), efectuarea inventarierii,
- Calcule și plăți cu numerar în avans.
- Întocmirea şi prezentarea rapoartelor financiare trimestriale şi anuale;
- Asigură integritatea şi păstrarea documentelor primare şi registrelor contabile conform legislatiei in vigoare;
- Asumarea răspunderii materiale integrale pentru valorilor materiale şi mijloacelor băneşti aflate în gestiunea sa;
- Să respecte clauzele de confidenţialitate ale companiei şi să protejeze compania de competitori şi de terţe persoane;
- Alte responsabilităţi indicate de superiorii săi.
Cerințe:
- Studii superioare în economie, finanțe sau contabilitate;
- Minim 2 ani de experiență în domeniul contabilității. (Experiența în domeniul asigurărilor va prezenta un avantaj);
- Bune competențe de planificare și organizare;
- Atenție la detalii;
- Cunoștințe de 1C;
- Bune competențe MS Office.
Condiţii de muncă:
- Mediul prietenos de lucru, team-building și training-uri.
- Condiții confortabile de muncă;
- Nivel competitiv de salarizare (salariul iniţial se va stabili în urma convorbirii);
CV-rile se vor expedia la e-mail: hr@va.md pîna la 25.05.2014 inclusiv. Doar cei selectați vor fi invitați la interviu. Prezentul anunț nu naște nici un angajament pentru CA„Victoria Asigurări”SA.
- Asigurarea oportună și calitativă a procesului de contabilitate,
- Calcularea salariilor angajaților și a impozitelor pe salarii,
- Raportarea financiară și legală, în mod corespunzător,
- Elaborarea și controlul tuturor documentelor primare (furnizori și bănci), efectuarea inventarierii,
- Calcule și plăți cu numerar în avans.
- Întocmirea şi prezentarea rapoartelor financiare trimestriale şi anuale;
- Asigură integritatea şi păstrarea documentelor primare şi registrelor contabile conform legislatiei in vigoare;
- Asumarea răspunderii materiale integrale pentru valorilor materiale şi mijloacelor băneşti aflate în gestiunea sa;
- Să respecte clauzele de confidenţialitate ale companiei şi să protejeze compania de competitori şi de terţe persoane;
- Alte responsabilităţi indicate de superiorii săi.
Cerințe:
- Studii superioare în economie, finanțe sau contabilitate;
- Minim 2 ani de experiență în domeniul contabilității. (Experiența în domeniul asigurărilor va prezenta un avantaj);
- Bune competențe de planificare și organizare;
- Atenție la detalii;
- Cunoștințe de 1C;
- Bune competențe MS Office.
Condiţii de muncă:
- Mediul prietenos de lucru, team-building și training-uri.
- Condiții confortabile de muncă;
- Nivel competitiv de salarizare (salariul iniţial se va stabili în urma convorbirii);
CV-rile se vor expedia la e-mail: hr@va.md pîna la 25.05.2014 inclusiv. Doar cei selectați vor fi invitați la interviu. Prezentul anunț nu naște nici un angajament pentru CA„Victoria Asigurări”SA.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
13 мая 2015
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено