Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Contabil șef
MediaSucces SRL
25 декабря 2015
Кишинев
Compania Mediasucces SRL, distribuitor ofical al băuturilor îmbuteliate și produselor alimentare angajează contabil șef.
Descrierea postului:
▪ Organizarea, controlul și gestionarea evidenței contabile și fiscale;
▪ Corectitudinea evidenței de înregistrare a documentelor primare, salarizare, deplasări, taxe, etc.;
▪ Elaborarea, pregătirea și prezentarea la timp a rapoartelor și dărilor de seamă;
▪ Controlul achitărilor către furnizori și contractanți;
▪ Monitorizarea modificărilor legislației contabile și fiscale în vigoare;
▪ Controlul creanțelor și a datoriilor;
▪ Coordonarea și controlul subordonaților;
▪ Lucrul cu organele de control.
Cerințe:
▪ Studii superioare de specialitate;
▪ Experiență într-o poziție similară nu mai puțin de 5 ani (în domeniul vînzării angro și cu amănuntul);
▪ Cunoașterea tuturor domeniilor de contabilitate și fiscală;
▪ Utilizator experimentat – 1С vers.8, Client-Bank, MS Excel;
▪ Cunoașterea la perfecție a limbilor: romînă, rusă;
▪ Persoană atentă la detalii, rezistentă la stres, de înaltă performanță, responsabilă;
▪ Cu capacități înalte de analiă și argumentarea punctului său de vedere.
Condiții de lucru:
▪ Program de muncă: Luni-Vineri de la 8.30 la 17.30, cu pauză la masă de o oră;
▪ Salariu stabil și competitiv;
▪ Pachet social;
▪ Condiții confortabile de muncă;
Candidații interesați pot expedia CV-ul cu fotografie la adresa de e-mail alina.burlacu@yandex.com cu specificarea postului. La interviu vor fi invitate doar persoanele selectate.
Descrierea postului:
▪ Organizarea, controlul și gestionarea evidenței contabile și fiscale;
▪ Corectitudinea evidenței de înregistrare a documentelor primare, salarizare, deplasări, taxe, etc.;
▪ Elaborarea, pregătirea și prezentarea la timp a rapoartelor și dărilor de seamă;
▪ Controlul achitărilor către furnizori și contractanți;
▪ Monitorizarea modificărilor legislației contabile și fiscale în vigoare;
▪ Controlul creanțelor și a datoriilor;
▪ Coordonarea și controlul subordonaților;
▪ Lucrul cu organele de control.
Cerințe:
▪ Studii superioare de specialitate;
▪ Experiență într-o poziție similară nu mai puțin de 5 ani (în domeniul vînzării angro și cu amănuntul);
▪ Cunoașterea tuturor domeniilor de contabilitate și fiscală;
▪ Utilizator experimentat – 1С vers.8, Client-Bank, MS Excel;
▪ Cunoașterea la perfecție a limbilor: romînă, rusă;
▪ Persoană atentă la detalii, rezistentă la stres, de înaltă performanță, responsabilă;
▪ Cu capacități înalte de analiă și argumentarea punctului său de vedere.
Condiții de lucru:
▪ Program de muncă: Luni-Vineri de la 8.30 la 17.30, cu pauză la masă de o oră;
▪ Salariu stabil și competitiv;
▪ Pachet social;
▪ Condiții confortabile de muncă;
Candidații interesați pot expedia CV-ul cu fotografie la adresa de e-mail alina.burlacu@yandex.com cu specificarea postului. La interviu vor fi invitate doar persoanele selectate.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
25 декабря 2015
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено