Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Contabil-șef
MediaSucces SRL
24 декабря 2015
Кишинев
Compania Mediasucces SRL, distribuitor ofical al băuturilor îmbuteliate și produselor alimentare angajează contabil șef.
Descrierea postului:
▪ Organizarea, controlul și gestionarea evidenței contabile și fiscale;
▪ Corectitudinea evidenței de înregistrare a documentelor primare, salarizare, deplasări, taxe, etc.;
▪ Elaborarea, pregătirea și prezentarea la timp a rapoartelor și dărilor de seamă;
▪ Controlul achitărilor către furnizori și contractanți;
▪ Monitorizarea modificărilor legislației contabile și fiscale în vigoare;
▪ Controlul creanțelor și a datoriilor;
▪ Coordonarea și controlul subordonaților;
▪ Lucrul cu organele de control.
Cerințe:
▪ Studii superioare de specialitate;
▪ Experiență într-o poziție similară nu mai puțin de 5 ani (în domeniul vînzării angro și cu amănuntul);
▪ Cunoașterea tuturor domeniilor de contabilitate și fiscală;
▪ Utilizator experimentat – 1С: vers.8, Client-Bank, MS Excel;
▪ Cunoașterea la perfecție a limbilor: romînă, rusă;
▪ Persoană atentă la detalii, rezistentă la stres, de înaltă performanță, responsabilă;
▪ Cu capacități înalte de analiă și argumentarea punctului său de vedere.
Condiții de lucru:
▪ Program de muncă: Luni-Vineri de la 8.30 la 17.30, cu pauză la masă de o oră;
▪ Salariu stabil și competitiv;
▪ Pachet social;
▪ Condiții confortabile de muncă;
Candidații interesați pot expedia CV-ul cu fotografie la adresa de e-mail alina.burlacu@yandex.com cu specificarea postului. La interviu vor fi invitați doar persoanele selectate.
Descrierea postului:
▪ Organizarea, controlul și gestionarea evidenței contabile și fiscale;
▪ Corectitudinea evidenței de înregistrare a documentelor primare, salarizare, deplasări, taxe, etc.;
▪ Elaborarea, pregătirea și prezentarea la timp a rapoartelor și dărilor de seamă;
▪ Controlul achitărilor către furnizori și contractanți;
▪ Monitorizarea modificărilor legislației contabile și fiscale în vigoare;
▪ Controlul creanțelor și a datoriilor;
▪ Coordonarea și controlul subordonaților;
▪ Lucrul cu organele de control.
Cerințe:
▪ Studii superioare de specialitate;
▪ Experiență într-o poziție similară nu mai puțin de 5 ani (în domeniul vînzării angro și cu amănuntul);
▪ Cunoașterea tuturor domeniilor de contabilitate și fiscală;
▪ Utilizator experimentat – 1С: vers.8, Client-Bank, MS Excel;
▪ Cunoașterea la perfecție a limbilor: romînă, rusă;
▪ Persoană atentă la detalii, rezistentă la stres, de înaltă performanță, responsabilă;
▪ Cu capacități înalte de analiă și argumentarea punctului său de vedere.
Condiții de lucru:
▪ Program de muncă: Luni-Vineri de la 8.30 la 17.30, cu pauză la masă de o oră;
▪ Salariu stabil și competitiv;
▪ Pachet social;
▪ Condiții confortabile de muncă;
Candidații interesați pot expedia CV-ul cu fotografie la adresa de e-mail alina.burlacu@yandex.com cu specificarea postului. La interviu vor fi invitați doar persoanele selectate.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
24 декабря 2015
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено