Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Contabil sef
5AQ INVEST SRL
1 ноября 2013
Кишинев
Cerințe:
- Studii economice superioare;
- Experiență de muncă în calitate de contabil-șef (construcții, producere);
Cunoștințe și competențe:
- Cunoașterea sigură a aspectelor fiscale;
- Experiență în organizarea proceselor de evidență contabilă;
- Abilități de cunoaștere a PC ( 1C, Word, Excel).
Responsabilitati:
- Organizarea, gestionarea, monitorizarea, controlul și asumarea responsabilității cu privire la desfășurarea în mod eficient și în termen a evidenței contabile, a politicii contabile și asigurarea respectării reglementărilor legislative în vigoare;
- Întocmirea și prezentarea dărilor de seamă fiscale, statistice, calcularea impozitelor și taexelor conform legislației în vigoare;
- controlul asupra evidentei intregului patrimoniu a intreprinderii;
- organizarea inventarierii (1-2 ori pe an);
- stabilirea sarcinilor pt persoanele aflate in subordinea sa (2 persoane);
- pregatirea si prezentarea informatiilor si rapoartelor necesare Directorului financiar si Directorului general;
Oferim:
- Pachet salarial atractiv
- Pachet social
- Mediu de lucru plăcut
- Dezvoltarea carierei într-o echipă de profesioniști.
Persoanele interesate pot expedia CV-ul (cu fotografie) şi scrisoare de intenţie la adresa electronică: hr.aplacinta@gmail.com
- Studii economice superioare;
- Experiență de muncă în calitate de contabil-șef (construcții, producere);
Cunoștințe și competențe:
- Cunoașterea sigură a aspectelor fiscale;
- Experiență în organizarea proceselor de evidență contabilă;
- Abilități de cunoaștere a PC ( 1C, Word, Excel).
Responsabilitati:
- Organizarea, gestionarea, monitorizarea, controlul și asumarea responsabilității cu privire la desfășurarea în mod eficient și în termen a evidenței contabile, a politicii contabile și asigurarea respectării reglementărilor legislative în vigoare;
- Întocmirea și prezentarea dărilor de seamă fiscale, statistice, calcularea impozitelor și taexelor conform legislației în vigoare;
- controlul asupra evidentei intregului patrimoniu a intreprinderii;
- organizarea inventarierii (1-2 ori pe an);
- stabilirea sarcinilor pt persoanele aflate in subordinea sa (2 persoane);
- pregatirea si prezentarea informatiilor si rapoartelor necesare Directorului financiar si Directorului general;
Oferim:
- Pachet salarial atractiv
- Pachet social
- Mediu de lucru plăcut
- Dezvoltarea carierei într-o echipă de profesioniști.
Persoanele interesate pot expedia CV-ul (cu fotografie) şi scrisoare de intenţie la adresa electronică: hr.aplacinta@gmail.com
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
1 ноября 2013
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено