Contabil Șef, Șef secție
IP Oficiul Național al Turismului
5 сентября 2025
Кишинев, Центр
От 2 лет
Полный день
Высшее
На территории работодателя
Instituția Publică Oficiul Național al Turismului este în căutarea unui Șef/ă secție, contabil/ă șef/ă
Responsabilități:
-Conducerea activității serviciului, asigurând planificarea, organizarea, coordonarea, monitorizarea, controlul și evaluarea subdiviziunii;
-Asigură întocmirea documentelor justificative privind operaţiile contabile;
-Exercită controlul preventiv privind legalitatea operaţiunilor;
-Elaborarea, coordonarea, monitorizarea proiectelor de acte administrative privind planificarea și alocarea mijloacelor financiare întru realizarea acțiunilor şi proiectelor în domeniu, programe şi proiecte cu efectuarea analizei şi estimărilor economico – financiare și monitorizării implementării acestuia;
-Evidența contabilă privind decontările cu personalul, ținerea evidenței deconturilor de avans, operațiunilor de casă, bancare, pregătirea dispozițiilor de plată şi efectuarea plăților conform procedurilor de rigoare.
Cerințe:
-Superioare de licență în domeniul economiei, contabilității.
-Minim 2 ani de experiență în domeniu, în instituție publică;
-Abilități avansate de utilizare a pachetului MS Office, 1C;
-Abilități excelente de comunicare, negociere și organizare.
-Capacitate de analiză și sinteză a informațiilor.
-Rezistență la stres și efort, punctualitate și echilibru emoțional.
Beneficii:
-Pachet salarial competitiv + bonusuri.
-Oportunități de dezvoltare.
-Mediu de lucru dinamic și prietenos.
-Oficiu situat în centrul capitalei.
Responsabilități:
-Conducerea activității serviciului, asigurând planificarea, organizarea, coordonarea, monitorizarea, controlul și evaluarea subdiviziunii;
-Asigură întocmirea documentelor justificative privind operaţiile contabile;
-Exercită controlul preventiv privind legalitatea operaţiunilor;
-Elaborarea, coordonarea, monitorizarea proiectelor de acte administrative privind planificarea și alocarea mijloacelor financiare întru realizarea acțiunilor şi proiectelor în domeniu, programe şi proiecte cu efectuarea analizei şi estimărilor economico – financiare și monitorizării implementării acestuia;
-Evidența contabilă privind decontările cu personalul, ținerea evidenței deconturilor de avans, operațiunilor de casă, bancare, pregătirea dispozițiilor de plată şi efectuarea plăților conform procedurilor de rigoare.
Cerințe:
-Superioare de licență în domeniul economiei, contabilității.
-Minim 2 ani de experiență în domeniu, în instituție publică;
-Abilități avansate de utilizare a pachetului MS Office, 1C;
-Abilități excelente de comunicare, negociere și organizare.
-Capacitate de analiză și sinteză a informațiilor.
-Rezistență la stres și efort, punctualitate și echilibru emoțional.
Beneficii:
-Pachet salarial competitiv + bonusuri.
-Oportunități de dezvoltare.
-Mediu de lucru dinamic și prietenos.
-Oficiu situat în centrul capitalei.
Знание языков:
Румынский Продвинутый
Русский Продвинутый
Адрес:
Кишинев, Центр
str. A. Puskin 26
str. A. Puskin 26
Дата актуализации:
5 сентября 2025
E-mail:
veronica.ticu@turism.gov.md
Копировать
Контактное лицо:
Veronica Țîcu
Veronica Țîcu
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.