Contabil șef / Contabil șef adjunct
9 июня 2025
Кишинев, Чеканы
От 3 лет
Полный день
Высшее
На территории работодателя
Compania de producere este in cautare Contabil șef / Contabil șef adjunct
OFICIUL: sec. CIOCANA
Domeniile de activitatate: producere, comerț, import-export.
Cerințe pentru candidați:
- Studii – superioare in Contabilitate;
- Cunoștințe PC (1С 8, Excel, Word);
- Experienţă de muncă în funcția de contabil-șef în domeniul producerii de minim 3 ani;
- Cunoaşterea profundă a legislației fiscale, a Standardelor Naționale de evidență contabilă;
- Abilități analitice, atenție la detalii, gândire orientată spre soluții;
- Capacitate de analiză financiară și de gestionare a documentației contabile;
- Cunoașterea limbilor română și rusă la nivel de comunicare liberă.
Responsabilități:
- Organizarea contabilității la întreprindere;
- Întocmirea rapoartelor fiscale și statistice;
- Organizarea evidenței bunurilor, datoriilor și a operațiilor economice, a mijloacelor fixe, a mărfurilor și valorilor materiale și a mijloacelor bănești;
- Elaborarea rapoartelor întreprinderii;
- Elaborarea rapoartelor financiare lunare, trimestriale și anuale.
Condiții de muncă și de retribuire a muncii:
- Program de lucru: De luni până vineri, între orele 09:00 și 18:00 (cu o pauză de prânz de 1 oră);
- Pachet social;
- Salariu competitiv.
Dacă sunteți interesat de poziția noastră și doriți să deveniți parte a echipei noastre - trimiteți-vă CV-ul la adresa de e-mail.
OFICIUL: sec. CIOCANA
Domeniile de activitatate: producere, comerț, import-export.
Cerințe pentru candidați:
- Studii – superioare in Contabilitate;
- Cunoștințe PC (1С 8, Excel, Word);
- Experienţă de muncă în funcția de contabil-șef în domeniul producerii de minim 3 ani;
- Cunoaşterea profundă a legislației fiscale, a Standardelor Naționale de evidență contabilă;
- Abilități analitice, atenție la detalii, gândire orientată spre soluții;
- Capacitate de analiză financiară și de gestionare a documentației contabile;
- Cunoașterea limbilor română și rusă la nivel de comunicare liberă.
Responsabilități:
- Organizarea contabilității la întreprindere;
- Întocmirea rapoartelor fiscale și statistice;
- Organizarea evidenței bunurilor, datoriilor și a operațiilor economice, a mijloacelor fixe, a mărfurilor și valorilor materiale și a mijloacelor bănești;
- Elaborarea rapoartelor întreprinderii;
- Elaborarea rapoartelor financiare lunare, trimestriale și anuale.
Condiții de muncă și de retribuire a muncii:
- Program de lucru: De luni până vineri, între orele 09:00 și 18:00 (cu o pauză de prânz de 1 oră);
- Pachet social;
- Salariu competitiv.
Dacă sunteți interesat de poziția noastră și doriți să deveniți parte a echipei noastre - trimiteți-vă CV-ul la adresa de e-mail.
Знание языков:
Русский Продвинутый
Румынский Средний
Адрес:
Кишинев, Чеканы
Дата актуализации:
9 июня 2025
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено