Кишинев, Центр
От 2 лет
Полный день
Высшее
На территории работодателя
Responsabilitati principale:
Indeplinirea sarcinilor specifice complexe de calcul salarial si efectuare plati in conformitate cu nivelul serviciilor definite pentru functiunea de salarizare, fara indrumare si fara monitorizarea activitatilor zilnice, in vederea respectarii principiilor, regulilor si legislatiei in vigoare (chirie, concedii, inlocuiri, bonusuri);
Importul/elaborarea ordinelor de plata si salarizare in aplicatia prin care se efectueaza platile;
Transmiterea catre departamentul financiar a sumelor necesare pentru plata salariilor, retinerilor ce urmeaza a fi virate catre terti, precum si a taxelor;
Deschiderea conturilor bancare pentru noii angajati;
Deschiderea cardurilor de masa pentru noii angajati si eliberarea lor catre angajati;
Completarea rapoartelor interne privind salarizarea;
Elaborarea și monitorizarea bugetului privind salarizarea.
Principalele cerinte fata de candidati:
Studii superioare in contabilitate (audit, finante si banci, economie);
Cunostinte in domeniul legislației contabile și fiscale;
Experienta de muncă pe un post similar >2 ani;
Cunoasterea softurilor specializate de evidență contabila (1C 8,);
Abilitati de operare PC (Word, Excel);
Сunoasterea limbii romane,
Cunoasterea limbii engleze la nivel intermediar.
Compania ofera:
Salariul de la 25000 lei brut;
Tichete de masa;
Asigurare medicala facultativa;
Telefon mobil, laptop;
Mediu de lucru confortabil si prietenos;
Persoanele interesate sunt rugate sa expedieze CV-ul intocmit in limba romana pe adresa: hrmd@rompetrol.com, cu indicarea in tema scrisorii a denumirii postului vacant pentru care candidati.
Indeplinirea sarcinilor specifice complexe de calcul salarial si efectuare plati in conformitate cu nivelul serviciilor definite pentru functiunea de salarizare, fara indrumare si fara monitorizarea activitatilor zilnice, in vederea respectarii principiilor, regulilor si legislatiei in vigoare (chirie, concedii, inlocuiri, bonusuri);
Importul/elaborarea ordinelor de plata si salarizare in aplicatia prin care se efectueaza platile;
Transmiterea catre departamentul financiar a sumelor necesare pentru plata salariilor, retinerilor ce urmeaza a fi virate catre terti, precum si a taxelor;
Deschiderea conturilor bancare pentru noii angajati;
Deschiderea cardurilor de masa pentru noii angajati si eliberarea lor catre angajati;
Completarea rapoartelor interne privind salarizarea;
Elaborarea și monitorizarea bugetului privind salarizarea.
Principalele cerinte fata de candidati:
Studii superioare in contabilitate (audit, finante si banci, economie);
Cunostinte in domeniul legislației contabile și fiscale;
Experienta de muncă pe un post similar >2 ani;
Cunoasterea softurilor specializate de evidență contabila (1C 8,);
Abilitati de operare PC (Word, Excel);
Сunoasterea limbii romane,
Cunoasterea limbii engleze la nivel intermediar.
Compania ofera:
Salariul de la 25000 lei brut;
Tichete de masa;
Asigurare medicala facultativa;
Telefon mobil, laptop;
Mediu de lucru confortabil si prietenos;
Persoanele interesate sunt rugate sa expedieze CV-ul intocmit in limba romana pe adresa: hrmd@rompetrol.com, cu indicarea in tema scrisorii a denumirii postului vacant pentru care candidati.
Адрес:
Кишинев, Центр
str. Alessandro Bernardazzi 66
str. Alessandro Bernardazzi 66
Дата актуализации:
17 мая 2025
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено