Contabil facturare (Cu Franceză)
                                                                
                                                                            VEO Worldwide Services
                                                                        
                            25 октября 2025
                            Кишинев, Центр
                        
                    
                        Можно без опыта
                    
                
                        Полный день
                    
                
                        Не имеет значение
                    
                
                        На территории работодателя
                    
                Principalele tale misiuni vor fi:
Înregistrarea în sistem a tuturor documentelor primare (facturi, chitanțe, bonuri fiscale, ordine de plată, extrase bancare, avize, note de recepție etc.);
Verificarea corectitudinii documentelor și respectarea procedurilor interne;
Arhivarea electronică a documentelor și verificare ulterioară;
Respectarea termenelor limită pentru procesarea și înregistrarea documentelor.
Iar pentru a reuși în această misiune vei avea nevoie:
Atenție la detalii și abilități de organizare;
Abilitatea de a gestiona un volum mare de documente și de a respecta termenele limită;
Experiență anterioară în gestionarea și înregistrarea documentelor contabile – avantaj;
Limba Franceză – minim nivel B1.
Și pentru că valorificăm implicarea ta și dorința de-a învăța, oferim următoarele beneficii:
Tichete de masă;
Bonusuri lunare de performanță ;
Formare inițială și asistență pe perioada de integrare;
Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
zi liberă de ziua ta de naștere achitată de către companie;
Oportunitatea de activare într-o companie internațională, cu sedii în 8 țări;
Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.
                            
        
    Înregistrarea în sistem a tuturor documentelor primare (facturi, chitanțe, bonuri fiscale, ordine de plată, extrase bancare, avize, note de recepție etc.);
Verificarea corectitudinii documentelor și respectarea procedurilor interne;
Arhivarea electronică a documentelor și verificare ulterioară;
Respectarea termenelor limită pentru procesarea și înregistrarea documentelor.
Iar pentru a reuși în această misiune vei avea nevoie:
Atenție la detalii și abilități de organizare;
Abilitatea de a gestiona un volum mare de documente și de a respecta termenele limită;
Experiență anterioară în gestionarea și înregistrarea documentelor contabile – avantaj;
Limba Franceză – minim nivel B1.
Și pentru că valorificăm implicarea ta și dorința de-a învăța, oferim următoarele beneficii:
Tichete de masă;
Bonusuri lunare de performanță ;
Formare inițială și asistență pe perioada de integrare;
Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
zi liberă de ziua ta de naștere achitată de către companie;
Oportunitatea de activare într-o companie internațională, cu sedii în 8 țări;
Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.
Адрес:
                        
                            Кишинев, Центр
                            
bd. Grigore Vieru 18A
                    bd. Grigore Vieru 18A
Дата актуализации:
                25 октября 2025
            Отклик отправлен!
                    
                Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.