Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Contabil- economist
A.O. Federația Națională a Fermierilor din Moldova
20 августа 2015
Кишинев
Sarcinile postului:
• Raportările financiare lunare, trimestriale și anuale ale Companiei;
• Evidenţa contabilă;
• Calculul și plățile salariale ale angajatilor;
• Calculul tuturor taxelor inclusiv prezentarea la timp a declaraţiilor fiscale lunare, trimestriale si anuale;
• Participarea în procedurile de bugetare anuală şi monitorizarea lunară a realizării bugetului;
• Efectuarea inventarierii anuale generale a patrimoniului FNFM;
• Întocmirea rapoartelor la solicitarea conducerii ;
Cerințe de bază:
• Studii superioare în Contabilitate/Finanțe
• Cunoștințe și experiență în calcularea salariilor și defalcărilor corespunzătoare: fiscale, sociale, asigurări, etc.
• Experienţă relevantă de cel puţin 2 ani – Experienţa în cadrul unui ONG va constitui un avantaj;
• Cunoaştințe privind standardele de contabilitate
• Cunoştinţe şi abilităţi în bugetare, analiză financiară, dirijare a fluxului financiar, organizare şi desfăşurare a activităţii economico-financiare a companiei;
• Capacităţi înalte de analiză şi sinteză, capabil să facă faţă unor situaţii complexe;
• Cunoașterea limbii Engleze constituie un avantaj;
• Cunoașterea softurilor specializate de evidența contabilă și programei 1C, versiune 8.3 ,
• Cunoștinte la nivel avansat privind programul Excel, Word, Internet browsers
• Bune abilităţi analitice, interpersonale, de comunicare şi de prezentare
CV-ul îl puteți prezenta pînă pe data de 04.09.2015 pe adresa e-mail : fnfmoldova@gmail.com
Sau pe adresa: or.Chișinău, str. Gheorghe Coșbuc nr.11
Telefoane de contact: (22) 210 188, (22) 210 173.
• Raportările financiare lunare, trimestriale și anuale ale Companiei;
• Evidenţa contabilă;
• Calculul și plățile salariale ale angajatilor;
• Calculul tuturor taxelor inclusiv prezentarea la timp a declaraţiilor fiscale lunare, trimestriale si anuale;
• Participarea în procedurile de bugetare anuală şi monitorizarea lunară a realizării bugetului;
• Efectuarea inventarierii anuale generale a patrimoniului FNFM;
• Întocmirea rapoartelor la solicitarea conducerii ;
Cerințe de bază:
• Studii superioare în Contabilitate/Finanțe
• Cunoștințe și experiență în calcularea salariilor și defalcărilor corespunzătoare: fiscale, sociale, asigurări, etc.
• Experienţă relevantă de cel puţin 2 ani – Experienţa în cadrul unui ONG va constitui un avantaj;
• Cunoaştințe privind standardele de contabilitate
• Cunoştinţe şi abilităţi în bugetare, analiză financiară, dirijare a fluxului financiar, organizare şi desfăşurare a activităţii economico-financiare a companiei;
• Capacităţi înalte de analiză şi sinteză, capabil să facă faţă unor situaţii complexe;
• Cunoașterea limbii Engleze constituie un avantaj;
• Cunoașterea softurilor specializate de evidența contabilă și programei 1C, versiune 8.3 ,
• Cunoștinte la nivel avansat privind programul Excel, Word, Internet browsers
• Bune abilităţi analitice, interpersonale, de comunicare şi de prezentare
CV-ul îl puteți prezenta pînă pe data de 04.09.2015 pe adresa e-mail : fnfmoldova@gmail.com
Sau pe adresa: or.Chișinău, str. Gheorghe Coșbuc nr.11
Telefoane de contact: (22) 210 188, (22) 210 173.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
20 августа 2015
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено