Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Contabil cu experienta
hrcontabil
22 июня 2017
Кишинев
1. Cerințe:
- Studii superioare contabile
- Experiența cel puțin 2 ani
- Cunoașterea evidenţei şi procedurilor de întocmire a documentelor primare
- Cunoașterea regulilor contabile si legislatiei fiscale
- Cunoașterea Standardelor National de Contabilitate
- Cunoașterea prevederilor Codului Fiscal al Republicii Moldova
- Cunoștințe de operare calculator: MS Office (Excel, Word)
- Cunoașterea fluentă a limbilor romană si rusă
- Devotament si atitudine fata de companie - Utilizator avansat 1C8
- Persoana responsabila, ordonată, activă, punctuală, onestă, comunicabilă, cu spirit de echipă .
2.Responsabilități:
Înregistrarea facturilor fiscale si facturilor primite de la furnizori
Întocmirea şi verificarea registrului de procurări
Eliberarea facturilor fiscale cumpărătorilor; întocmirea şi verificarea registrului de livrări
Înregistrarea operațiilor economice privind circulația mărfurilor, materialelor și a serviciilor
Evidenţa decontărilor cu salariaţii
Evidența foi de parcurs
Evidența casa, banca, banc-client
Pregătirea documentelor primare pentru rapoarte fiscale şi statistice
Administrarea debitorilor şi creditorilor; verificarea decontărilor reciproce cu aceştia
3.Condiții:
Vi se va oferi: un salariu şi un mediu de lucru motivant, o echipă tânără, aprecierea muncii, dar şi dezvoltare personală!
Cei interesați sunt invitați sa aplice prin transmiterea unui CV la următoarea adresa de email: hrcontabil@mail.ru.
- Studii superioare contabile
- Experiența cel puțin 2 ani
- Cunoașterea evidenţei şi procedurilor de întocmire a documentelor primare
- Cunoașterea regulilor contabile si legislatiei fiscale
- Cunoașterea Standardelor National de Contabilitate
- Cunoașterea prevederilor Codului Fiscal al Republicii Moldova
- Cunoștințe de operare calculator: MS Office (Excel, Word)
- Cunoașterea fluentă a limbilor romană si rusă
- Devotament si atitudine fata de companie - Utilizator avansat 1C8
- Persoana responsabila, ordonată, activă, punctuală, onestă, comunicabilă, cu spirit de echipă .
2.Responsabilități:
Înregistrarea facturilor fiscale si facturilor primite de la furnizori
Întocmirea şi verificarea registrului de procurări
Eliberarea facturilor fiscale cumpărătorilor; întocmirea şi verificarea registrului de livrări
Înregistrarea operațiilor economice privind circulația mărfurilor, materialelor și a serviciilor
Evidenţa decontărilor cu salariaţii
Evidența foi de parcurs
Evidența casa, banca, banc-client
Pregătirea documentelor primare pentru rapoarte fiscale şi statistice
Administrarea debitorilor şi creditorilor; verificarea decontărilor reciproce cu aceştia
3.Condiții:
Vi se va oferi: un salariu şi un mediu de lucru motivant, o echipă tânără, aprecierea muncii, dar şi dezvoltare personală!
Cei interesați sunt invitați sa aplice prin transmiterea unui CV la următoarea adresa de email: hrcontabil@mail.ru.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
22 июня 2017
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено