Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Contabil casier
IM TD ODESCABELI MOLDOVA SRL
30 сентября 2016
Кишинев
Fa parte din echipa Odeskabel Moldova!
IM TD “ODESCABELI MOLDOVA” SRL angajează:
CONTABIL- CASIER
Responsabilitățile principale:
• efectuarea operațiunilor de casierie în sala de vânzări;
• ținerea corecta și la zi a evidenței primare privind activitatea de încasări și plăți prin casierie;
• întocmirea facturilor fiscale pentru clienți la eliberarea mărfurilor;
• întocmirea zilnică a Registrului de casă;
• întocmirea săptămânală a Registrului de livrări;
• întocmirea confirmărilor de sold la sfârșitul exercițiului financiar pentru clienți si furnizori;
• alte sarcini de contabilitate primară;
• familiarizarea clienților cu promoțiile existente;
Abilitați profesionale:
• Studii medii de specialitate, superioare va fi un avantaj;
• Cunoașterea limbilor română, rusă (la nivel avansat);
• Experiență si ușurință în lucrul cu numerarul, va fi un avantaj;
• Cunoștințe bune de operare MS Office; 1-C va fi un avantaj;
Abilitați personale:
• Aptitudini de comunicare și capacitate de a lucra cu oamenii;
• Atenție concentrată și distributivă;
• Atitudine pozitivă și pro-activă;
• Rezistență la stres;
• Ușurință, claritate și coerență în exprimare;
• Spirit practic.
Beneficii oferite:
• salarizare decentă;
• pachet social deplin;
• condiții de muncă confortabile;
• asigurarea transportului tur-retur serviciu;
• posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică, orientată spre succes.
Program de lucru: luni-vineri (09:00-17:00), sâmbătă (09:00-14:00) peste o sâmbătă.
Adresa: mun. Chișinău, str. Varnița, 10/2
Persoanele interesate sunt rugate sa trimită CV-ul la adresa de e-mail: dir.economic@okm.md, cu indicarea funcției.
IM TD “ODESCABELI MOLDOVA” SRL angajează:
CONTABIL- CASIER
Responsabilitățile principale:
• efectuarea operațiunilor de casierie în sala de vânzări;
• ținerea corecta și la zi a evidenței primare privind activitatea de încasări și plăți prin casierie;
• întocmirea facturilor fiscale pentru clienți la eliberarea mărfurilor;
• întocmirea zilnică a Registrului de casă;
• întocmirea săptămânală a Registrului de livrări;
• întocmirea confirmărilor de sold la sfârșitul exercițiului financiar pentru clienți si furnizori;
• alte sarcini de contabilitate primară;
• familiarizarea clienților cu promoțiile existente;
Abilitați profesionale:
• Studii medii de specialitate, superioare va fi un avantaj;
• Cunoașterea limbilor română, rusă (la nivel avansat);
• Experiență si ușurință în lucrul cu numerarul, va fi un avantaj;
• Cunoștințe bune de operare MS Office; 1-C va fi un avantaj;
Abilitați personale:
• Aptitudini de comunicare și capacitate de a lucra cu oamenii;
• Atenție concentrată și distributivă;
• Atitudine pozitivă și pro-activă;
• Rezistență la stres;
• Ușurință, claritate și coerență în exprimare;
• Spirit practic.
Beneficii oferite:
• salarizare decentă;
• pachet social deplin;
• condiții de muncă confortabile;
• asigurarea transportului tur-retur serviciu;
• posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică, orientată spre succes.
Program de lucru: luni-vineri (09:00-17:00), sâmbătă (09:00-14:00) peste o sâmbătă.
Adresa: mun. Chișinău, str. Varnița, 10/2
Persoanele interesate sunt rugate sa trimită CV-ul la adresa de e-mail: dir.economic@okm.md, cu indicarea funcției.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
30 сентября 2016
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.