Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Contabil casier
IM TD ODESCABELI MOLDOVA SRL
19 ноября 2015
Кишинев
IM TD “ODESCABELI MOLDOVA” SRL angajează:
CONTABIL- CASIER (4000 - 5000 lei)
Responsabilitățile principale:
• efectuarea operațiunilor de casierie în sala de vânzări;
• ținerea corecta și la zi a evidenței primare privind activitatea de încasări și plăți prin casierie;
• întocmirea facturilor fiscale pentru clienți la eliberarea mărfurilor;
• întocmirea zilnică a Registrului de casă;
• întocmirea săptămânală a Registrului de livrări;
• întocmirea confirmărilor de sold la sfârșitul exercițiului financiar pentru clienți si furnizori;
• alte sarcini de contabilitate primară;
• familiarizarea clienților cu promoțiile existente;
Abilitați profesionale:
• Studii medii de specialitate, superioare va fi un avantaj;
• Cunoașterea limbilor română, rusă (la nivel avansat);
• Experiență si ușurință în lucrul cu numerarul, va fi un avantaj;
• Cunoștințe bune de operare MS Office; 1-C va fi un avantaj;
Abilitați personale:
• Aptitudini de comunicare și capacitate de a lucra cu oamenii;
• Atenție concentrată și distributivă;
• Atitudine pozitivă și pro-activă;
• Rezistență la stres;
• Ușurință, claritate și coerență în exprimare;
• Spirit practic.
Beneficii oferite:
• salarizare decentă;
• pachet social deplin;
• condiții de muncă confortabile;
• asigurarea transportului tur-retur serviciu;
• posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică, orientată spre succes.
Program de lucru: luni-vineri (09:00-17:00), sâmbătă (09:00-14:00) peste o sâmbătă.
Adresa: mun. Chișinău, str. Varnița, 10/2
Persoanele interesate sunt rugate sa trimită CV-ul la adresa de e-mail: dir.economic@okm.md, cu indicarea funcției.
CONTABIL- CASIER (4000 - 5000 lei)
Responsabilitățile principale:
• efectuarea operațiunilor de casierie în sala de vânzări;
• ținerea corecta și la zi a evidenței primare privind activitatea de încasări și plăți prin casierie;
• întocmirea facturilor fiscale pentru clienți la eliberarea mărfurilor;
• întocmirea zilnică a Registrului de casă;
• întocmirea săptămânală a Registrului de livrări;
• întocmirea confirmărilor de sold la sfârșitul exercițiului financiar pentru clienți si furnizori;
• alte sarcini de contabilitate primară;
• familiarizarea clienților cu promoțiile existente;
Abilitați profesionale:
• Studii medii de specialitate, superioare va fi un avantaj;
• Cunoașterea limbilor română, rusă (la nivel avansat);
• Experiență si ușurință în lucrul cu numerarul, va fi un avantaj;
• Cunoștințe bune de operare MS Office; 1-C va fi un avantaj;
Abilitați personale:
• Aptitudini de comunicare și capacitate de a lucra cu oamenii;
• Atenție concentrată și distributivă;
• Atitudine pozitivă și pro-activă;
• Rezistență la stres;
• Ușurință, claritate și coerență în exprimare;
• Spirit practic.
Beneficii oferite:
• salarizare decentă;
• pachet social deplin;
• condiții de muncă confortabile;
• asigurarea transportului tur-retur serviciu;
• posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică, orientată spre succes.
Program de lucru: luni-vineri (09:00-17:00), sâmbătă (09:00-14:00) peste o sâmbătă.
Adresa: mun. Chișinău, str. Varnița, 10/2
Persoanele interesate sunt rugate sa trimită CV-ul la adresa de e-mail: dir.economic@okm.md, cu indicarea funcției.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
19 ноября 2015
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено