Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Consultant în cadrul centrului de consultanţă şi asistenţă în afaceri
ODIMM
11 апреля 2016
Кишинев
Cerințe:
• Studii superioare în managementul afacerilor, finanţe sau economie.
• Experiență minim 5 ani în domeniul administrării afacerilor.
• Cunoştinţe în domeniul legislaţiei referitor la antreprenoriat.
• Capacitatea de a lua decizii rapide, de a acţiona independent şi de a lucra în echipă.
• Capacitatea de a identifica şi propune soluţii la problemele apărute în cadrul procesului de consultanţă.
• Cunoștințe avansate operare PC şi aplicaţii.
• Cunoștințe de limbă rusă şi engleză (ar constitui un avantaj).
Responsabilități:
• Acordă consultanţă generală şi suport în lansarea şi dezvoltarea afacerilor pentru IMM.
• Acordă consultanță în managementul general, managementul strategic, marketing şi managementul financiar.
• Acordă suport informațional antreprenorilor.
• Recepţionează şi examinează dosarele prezentate de beneficiari şi verifică conţinutul lor şi corectitudinea documentelor aferente.
• Identifică şi efectuează analiza nevoilor/dificultăţilor reprezentanţilor sectorului IMM şi propune soluţii.
• Propune strategii pe termen lung pentru dezvoltarea afacerilor.
• Contribuie la implementarea programelor de suport în afaceri pentru IMM-uri.
Abilități:
• Aptitudini excelente de prezentare în mod coerent a informaţiei.
• Capacitatea de a identifica problemele şi de a oferi noi soluții şi idei.
• Gândire analitică, corectitudine şi amabilitate.
• Acuratețe şi responsabilitate în realizarea sarcinilor.
• Seriozitate, dinamism, autonomie în lucru, punctualitate.
• Flexibilitate şi adaptabilitate.
Oferim:
• Echipă tînără şi dinamică.
• Remunerare atractivă.
• Posibilitatea de a implementa cunoștințele și experiența.
• Posibilitatea de dezvoltare profesională.
Candidaţii ce corespund profilului căutat sunt rugați să trimită CV la adresa de e-mail: office@odimm.md
Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu.
• Studii superioare în managementul afacerilor, finanţe sau economie.
• Experiență minim 5 ani în domeniul administrării afacerilor.
• Cunoştinţe în domeniul legislaţiei referitor la antreprenoriat.
• Capacitatea de a lua decizii rapide, de a acţiona independent şi de a lucra în echipă.
• Capacitatea de a identifica şi propune soluţii la problemele apărute în cadrul procesului de consultanţă.
• Cunoștințe avansate operare PC şi aplicaţii.
• Cunoștințe de limbă rusă şi engleză (ar constitui un avantaj).
Responsabilități:
• Acordă consultanţă generală şi suport în lansarea şi dezvoltarea afacerilor pentru IMM.
• Acordă consultanță în managementul general, managementul strategic, marketing şi managementul financiar.
• Acordă suport informațional antreprenorilor.
• Recepţionează şi examinează dosarele prezentate de beneficiari şi verifică conţinutul lor şi corectitudinea documentelor aferente.
• Identifică şi efectuează analiza nevoilor/dificultăţilor reprezentanţilor sectorului IMM şi propune soluţii.
• Propune strategii pe termen lung pentru dezvoltarea afacerilor.
• Contribuie la implementarea programelor de suport în afaceri pentru IMM-uri.
Abilități:
• Aptitudini excelente de prezentare în mod coerent a informaţiei.
• Capacitatea de a identifica problemele şi de a oferi noi soluții şi idei.
• Gândire analitică, corectitudine şi amabilitate.
• Acuratețe şi responsabilitate în realizarea sarcinilor.
• Seriozitate, dinamism, autonomie în lucru, punctualitate.
• Flexibilitate şi adaptabilitate.
Oferim:
• Echipă tînără şi dinamică.
• Remunerare atractivă.
• Posibilitatea de a implementa cunoștințele și experiența.
• Posibilitatea de dezvoltare profesională.
Candidaţii ce corespund profilului căutat sunt rugați să trimită CV la adresa de e-mail: office@odimm.md
Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
11 апреля 2016
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено