Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
CHIEF ACCOUNTANT
IDS Consulting
2 декабря 2010
Кишинев
CHIEF ACCOUNTANT
Compania internaţională necesită chief accountant pentru a dezvolta activitatea sa de productie de subansamble si echipamente electrice si electrotehnice.
Cerinţe de bază:
Invăţămint superior in Contabilitate;
Specialitatea Contabilitate şi Audit
Cunoaşterea calculatorului (programele) 1C, MS Office (Word, Excel), cunoştinţe SAP constituie un avantaj
Minim 5 ani de experienţă relevantă responsabilităţilor.
Experienţă în creare şi implementare proceduri.
Buna cunoastere a limbii engleze si/sau germane.
Cunostinte foarte bune de legislatie fiscala si financiar-contabila;
Responsabilitati :
- Contabilitate completa, inclusiv balanta, bilant, deconturi de TVA, depunere declaratii lunare, relatia cu Directia de Finante Publice, Adm Financiara, etc.
- Planifica si organizeaza activitatea departamentului financiar-contabil;
- Asigura respectarea legislatiei contabile si fiscale;
- Raspunde de intocmirea si predarea raportarilor lunare si anuale cerute de autoritatile romane la termenele stabilite de lege;
- Realizeaza rapoartele cerute de catre management in concordanta cu cerintele companiei-mama;
- Reprezinta compania in relatia cu instituitiile abilitate;
- Intocmeste balanta de verificare, declaratiile de TVA, bilantul, calculul impozitului pe profit etc.
Alte conditii:
-Persoana capabila sa lucreze independent si sa isi asume responsabilitatea pentru acuratetea situatiilor contabile ale companiei;
-Bune abilitati de comunicare (relationare) interpersonala, seriozitate, personalitate dinamica si flexibila.
.
Persoanele interesate sunt rugati sa trimita Cv-ul la adresa de mail info@hr.md . Telefon de contact +(22) 92 23 79
Numai candidatii selectati vor fi contactati
Compania internaţională necesită chief accountant pentru a dezvolta activitatea sa de productie de subansamble si echipamente electrice si electrotehnice.
Cerinţe de bază:
Invăţămint superior in Contabilitate;
Specialitatea Contabilitate şi Audit
Cunoaşterea calculatorului (programele) 1C, MS Office (Word, Excel), cunoştinţe SAP constituie un avantaj
Minim 5 ani de experienţă relevantă responsabilităţilor.
Experienţă în creare şi implementare proceduri.
Buna cunoastere a limbii engleze si/sau germane.
Cunostinte foarte bune de legislatie fiscala si financiar-contabila;
Responsabilitati :
- Contabilitate completa, inclusiv balanta, bilant, deconturi de TVA, depunere declaratii lunare, relatia cu Directia de Finante Publice, Adm Financiara, etc.
- Planifica si organizeaza activitatea departamentului financiar-contabil;
- Asigura respectarea legislatiei contabile si fiscale;
- Raspunde de intocmirea si predarea raportarilor lunare si anuale cerute de autoritatile romane la termenele stabilite de lege;
- Realizeaza rapoartele cerute de catre management in concordanta cu cerintele companiei-mama;
- Reprezinta compania in relatia cu instituitiile abilitate;
- Intocmeste balanta de verificare, declaratiile de TVA, bilantul, calculul impozitului pe profit etc.
Alte conditii:
-Persoana capabila sa lucreze independent si sa isi asume responsabilitatea pentru acuratetea situatiilor contabile ale companiei;
-Bune abilitati de comunicare (relationare) interpersonala, seriozitate, personalitate dinamica si flexibila.
.
Persoanele interesate sunt rugati sa trimita Cv-ul la adresa de mail info@hr.md . Telefon de contact +(22) 92 23 79
Numai candidatii selectati vor fi contactati
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
2 декабря 2010
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено