Casier (Achitări / Acte)
Panda Tur
25 июня 2025
Кишинев
От 1 года
Полный день
Не имеет значение
На территории работодателя
Cerințe:
Experiență anterioară în gestionarea numerarului;
Cunoștințe de bază în operarea calculatorului;
Atenție la detalii, acuratețe și seriozitate în îndeplinirea sarcinilor;
Abilități de comunicare și relaționare cu clienții;
Punctualitate, responsabilitate și capacitate de lucru în echipă.
Condiții de muncă:
Program de lucru stabil, într-un mediu profesionist și bine organizat;
Pachet salarial motivant, achitat la timp;
Posibilități de dezvoltare profesională în cadrul companiei;
Posibilitatea de a participa la călătorii organizate de către companie;
Locație centrală, ușor accesibilă.
Responsabilități:
Încasarea corectă a plăților efectuate de clienți, în numerar sau prin alte metode de plată;
Emiterea bonurilor fiscale și întocmirea documentelor specifice (registru de casă, rapoarte zilnice etc.);
Păstrarea evidenței exacte a operațiunilor de încasare;
Predarea sumelor încasate către departamentul financiar, în conformitate cu procedurile interne;
Oferirea suportului necesar clienților în procesul de plată și colaborarea eficientă cu ceilalți membri ai echipei.
Dacă eşti cointeresat şi corespunzi cerinţelor de mai sus, aşteptăm CV-ul la adresa de e-mail: hr@pandatur.md
Experiență anterioară în gestionarea numerarului;
Cunoștințe de bază în operarea calculatorului;
Atenție la detalii, acuratețe și seriozitate în îndeplinirea sarcinilor;
Abilități de comunicare și relaționare cu clienții;
Punctualitate, responsabilitate și capacitate de lucru în echipă.
Condiții de muncă:
Program de lucru stabil, într-un mediu profesionist și bine organizat;
Pachet salarial motivant, achitat la timp;
Posibilități de dezvoltare profesională în cadrul companiei;
Posibilitatea de a participa la călătorii organizate de către companie;
Locație centrală, ușor accesibilă.
Responsabilități:
Încasarea corectă a plăților efectuate de clienți, în numerar sau prin alte metode de plată;
Emiterea bonurilor fiscale și întocmirea documentelor specifice (registru de casă, rapoarte zilnice etc.);
Păstrarea evidenței exacte a operațiunilor de încasare;
Predarea sumelor încasate către departamentul financiar, în conformitate cu procedurile interne;
Oferirea suportului necesar clienților în procesul de plată și colaborarea eficientă cu ceilalți membri ai echipei.
Dacă eşti cointeresat şi corespunzi cerinţelor de mai sus, aşteptăm CV-ul la adresa de e-mail: hr@pandatur.md
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
25 июня 2025
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено