Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Business development
IDS Consulting
3 июня 2011
Кишинев
Titlul postului: BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER – MOLDOVA
Aria de Activitate: BUSINESS DEVELOPMENT, VANZARI, MARKETING
Departament: BUSINESS DEVELOPMENT
1. Scopul Postului:
Identifica, propune si implementeaza cele mai potrivite strategii de extindere si dezvoltare a activitatii companiei in Republica Moldova, conform cu obiectivele companiei.
2. Principale atributiuni, sarcini si responsabilităţi
In derularea raporturilor de munca, titularului de post ii revin cel putin urmatoarele atributiuni, sarcini, responsabilitati:
• Identifica si analizeaza tendintele, oportunitatile de dezvoltare ale pietei din Republica Moldova
• Identifica potentiali clienti, distribuitori, parteneri de afaceri; negociaza si dezvolta relatii reciproc avantajoase cu acestia
• Concepe, propune si implementeaza planuri de dezvoltare, inclusiv strategii, bugete, obiective, indicatori de performanta si tactici in colaborare cu celelalte departamente Caroli Foods
• Face propuneri privind dezvoltarea produselor si ambalajelor pentru Republica Moldova, in conformitate cu cerintele si specificul pietei
• Contribuie activ la deciziile privind lansarea in productie a produselor aferente pietei din Republica Moldova
• Analizeaza in mod constant competitia de pe piata din Republica Moldova (politica de pret, activitati promotionale, profitabilitate, portofoliu de produse, strategia comerciala interna/ externa, etc) si propune masuri cu impact pozitiv in cresterea cotei de piata a companiei
• Transmite in timp util catre echipa de management orice informatie din piata care poate avea impact asupra rezultatelor companiei, impreuna cu propuneri de actiuni aferente, in scopul atingerii obiectivelor companiei
• Propune si implementeaza modalitati optime de promovare a imaginii si produselor companiei pe piata din Republica Moldova
• Identifica si utilizeaza oportunitati de dezvoltare de parteneriate cu diferite institutii/ organizatii locale, cum ar fi Camera de Comert, etc
• Construieste si dezvolta reteaua de distributie a produselor companiei in Republica Moldova
• Propune, implementeaza si analizeaza indicatorii de performanta privind activitatea companiei pe piata din Republica Moldova
• Informeaza periodic echipa de management asupra stadiului in care se afla activitatea pe piata din republica Moldova, asupra rezultatelor, dificultatilor sau oportunitatilor existente; face propunerile necesare pentru atingerea obiectivelor companiei
• Reprezinta compania in relatia cu colaboratorii/ partenerii de afaceri din Republica Moldova
3. Cerintele postului /Specificatiile postului:
5.1 Calificari:
Studii superioare (Marketing sau Vanzari constituie un avantaj)
Carnet conducere categoria B
5.2 Experienta:
Minim 5 ani experienta anterioara in activitati de vanzari si marketing, din care cel putin 3 ani intr-o pozitie de coordonare/ management
Experienta anterioara in lucrul cu KA si distribuitori
5.3 Aptitudini, abilitati, competente:
Cunostinte bune PC: MS Office (Excel avansat), ERP
Limba rusa – nivel avansat
Limba engleza – nivel avansat
Competente generale
Leadership
Dezvoltare continua
Lucru in echipa
Comunicare
Orientare catre rezultat
Eficienta
Competente specifice postului:
Viziune si gandire strategica
Foarte buna capacitate de analiza si sinteza
Capacitate de organizare, planificare si coordonare
Managementul schimbarii
Excelente abilitati de comunicare, negociere si relationare interpersonala
Orientare catre client
Flexibilitate
Integritate
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
3 июня 2011
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено