Business Analyst, Directia Suport Proiecte, Departamentul Proiecte și Organizare
OTP Bank S.A.
28 августа 2025
Кишинев
От 3 лет
Полный день
Высшее
На территории работодателя
Ce ai de făcut:
Efectuează analiza cerințelor business elaborate de către subdiviziunile băncii în vederea definirii și/sau agreării specificațiilor funcționale cu dezvoltatorii, pentru construirea eficientă a sistemelor informatice, inclusiv identificarea cerințelor prin întâlniri cu subdiviziunile solicitante, precum și în baza analizei documentației legislative și tehnice specifice domeniului financiar - bancar;
Contribuie la detalierea cerințelor business și redactarea acestora împreună cu echipa de dezvoltatori în vederea validării specificațiilor funcțional-tehnice;
Identifică și propune soluții alternative pentru automatizarea eficientă a proceselor de business;
Asigură coordonarea și gestiunea echipei responsabile pe perioada efectuării testelor funcționale și/sau de acceptanță de către utilizatorii finali a noilor dezvoltări de funcțional în sistemele informatice;
Asigură monitorizarea procesului de realizare a tuturor livrabilelor tehnice aferente unei dezvoltări de funcțional în sistemele informatice;
Asigură până la finalizarea proiectului urmărirea post implementare a dezvoltărilor sistemelor informatice instalate pe mediile de producție în scopul rezolvării eventualelor disfuncționalități.
Vom aprecia să ai:
Studii superioare în domeniul economic sau tehnologii informaționale;
Experiență de minim 3 ani în domeniul bancar;
Cunoștințe excelente ale proceselor și produselor business bancare (segmentul retail sau corporate);
Experiență în implementarea funcționalităților noi în sisteme informatice și/sau perspicacitate în utilizarea tehnologiilor informaționale
Cunoașterea avansată a limbilor română, rusă și engleză, la nivel de comunicare verbală și scrisă.
Efectuează analiza cerințelor business elaborate de către subdiviziunile băncii în vederea definirii și/sau agreării specificațiilor funcționale cu dezvoltatorii, pentru construirea eficientă a sistemelor informatice, inclusiv identificarea cerințelor prin întâlniri cu subdiviziunile solicitante, precum și în baza analizei documentației legislative și tehnice specifice domeniului financiar - bancar;
Contribuie la detalierea cerințelor business și redactarea acestora împreună cu echipa de dezvoltatori în vederea validării specificațiilor funcțional-tehnice;
Identifică și propune soluții alternative pentru automatizarea eficientă a proceselor de business;
Asigură coordonarea și gestiunea echipei responsabile pe perioada efectuării testelor funcționale și/sau de acceptanță de către utilizatorii finali a noilor dezvoltări de funcțional în sistemele informatice;
Asigură monitorizarea procesului de realizare a tuturor livrabilelor tehnice aferente unei dezvoltări de funcțional în sistemele informatice;
Asigură până la finalizarea proiectului urmărirea post implementare a dezvoltărilor sistemelor informatice instalate pe mediile de producție în scopul rezolvării eventualelor disfuncționalități.
Vom aprecia să ai:
Studii superioare în domeniul economic sau tehnologii informaționale;
Experiență de minim 3 ani în domeniul bancar;
Cunoștințe excelente ale proceselor și produselor business bancare (segmentul retail sau corporate);
Experiență în implementarea funcționalităților noi în sisteme informatice și/sau perspicacitate în utilizarea tehnologiilor informaționale
Cunoașterea avansată a limbilor română, rusă și engleză, la nivel de comunicare verbală și scrisă.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
28 августа 2025
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.