Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Auditor al sistemului de management
SGS Moldova
27 июня 2014
Кишинев
Compania SGS (Moldova) S.A., Membră al Grupului SGS, Lider Mondial și Inovator în domeniul inspecției, expertizei, testării și certificării, anunță concurs pentru suplinirea postului vacant.
Cerinţe de bază faţă de candidat:
•Studii superioare în domeniul economiei, business și administrare, procesarea produselor agroalimentare sau altele relevante acestor domenii;
•Cunoașterea cerințelor relevante în standardizarea sistemului de management;
•Experiență în domeniu reprezintă un avantaj;
•Abilități interpersonale și diplomatice, precum și capacitatea de a comunica eficient cu toate părțile interesate și prezentarea ideilor în mod clar și eficient;
•Cunoștințe despre lucrul cu sisteme de management, standarde și tehnici de audit;
•Permis de conducere;
•Capacitatea de a activa sub propria inițiativă și de a planifica, stabili priorități in volumul de lucru;
•Abilități analitice și de redactare;
•Cunoașterea la nivel înalt a limbilor: romănă, rusă și engleză;
•Cunoașterea calculatorului la nivel înalt;
•Flexibil la schimbări.
Responsabilități:
•Efectuare audite;
•Perfectare rapoarte, alte documente relevante;
•Gestionarea baze de date
Oferim:
•Salariu motivant;
•Întreg pachetul social;
•Condiții favorabile de muncă;
•Posibilitatea de a crește profesional;
•Atmosferă pozitivă alături de un colectiv ambițios.
Cerinţe de bază faţă de candidat:
•Studii superioare în domeniul economiei, business și administrare, procesarea produselor agroalimentare sau altele relevante acestor domenii;
•Cunoașterea cerințelor relevante în standardizarea sistemului de management;
•Experiență în domeniu reprezintă un avantaj;
•Abilități interpersonale și diplomatice, precum și capacitatea de a comunica eficient cu toate părțile interesate și prezentarea ideilor în mod clar și eficient;
•Cunoștințe despre lucrul cu sisteme de management, standarde și tehnici de audit;
•Permis de conducere;
•Capacitatea de a activa sub propria inițiativă și de a planifica, stabili priorități in volumul de lucru;
•Abilități analitice și de redactare;
•Cunoașterea la nivel înalt a limbilor: romănă, rusă și engleză;
•Cunoașterea calculatorului la nivel înalt;
•Flexibil la schimbări.
Responsabilități:
•Efectuare audite;
•Perfectare rapoarte, alte documente relevante;
•Gestionarea baze de date
Oferim:
•Salariu motivant;
•Întreg pachetul social;
•Condiții favorabile de muncă;
•Posibilitatea de a crește profesional;
•Atmosferă pozitivă alături de un colectiv ambițios.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
27 июня 2014
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено