Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Asistent(ă) director
GEOPILE
28 апреля 2023
Кишинев
С опытом
Полный день
Не имеет значение
На территории работодателя
Asistent Director
Obligațiuni si responsabilițăți esențiale:
Primirea, procesarea ș repartizarea informației (apeluri telefonice, scrisori, etc.).
Urmărește agenda directorului. Stabilește împreună cu directorul programul zilnic al activităților care îi revin. Notează programările întîlnirilor directorului și urmărește îndeplinirea lor.
Convoacă participanții la ședințele companiei.
Asistă directorul la ședințele de lucru și întîlniri de afaceri.
Redactează ordinea de zi și întocmește procesul-verbal.
Ține legătura permanentă între director și sefii de secții; urmărește îndeplinirea, executarea calitativ și la timp a sarcinilor analizate și discutate la ședințe.
Gestionează documentele de interes general al companiei.
Cerințe:
Studii superioare.
Competenţa de lucru cu PC – nivel avansat.
Cunoștințe bune de limbă română, rusă, engleză (constituie avantaj).
Persoană responsabilă, punctuală, organizată.
Comportament adecvat (limbaj, vestimentaţie, reguli de politeţe).
Ce oferim:
Salariu foarte performant
Program de lucru: luni - vineri de la 9:00 la 18:00
Angajare oficială
Birou confortabil in centrul orasului
Mediu de lucru tânăr și competitiv, atmosferă prietenoasă într-o companie în dezvoltare dinamică
Obligațiuni si responsabilițăți esențiale:
Primirea, procesarea ș repartizarea informației (apeluri telefonice, scrisori, etc.).
Urmărește agenda directorului. Stabilește împreună cu directorul programul zilnic al activităților care îi revin. Notează programările întîlnirilor directorului și urmărește îndeplinirea lor.
Convoacă participanții la ședințele companiei.
Asistă directorul la ședințele de lucru și întîlniri de afaceri.
Redactează ordinea de zi și întocmește procesul-verbal.
Ține legătura permanentă între director și sefii de secții; urmărește îndeplinirea, executarea calitativ și la timp a sarcinilor analizate și discutate la ședințe.
Gestionează documentele de interes general al companiei.
Cerințe:
Studii superioare.
Competenţa de lucru cu PC – nivel avansat.
Cunoștințe bune de limbă română, rusă, engleză (constituie avantaj).
Persoană responsabilă, punctuală, organizată.
Comportament adecvat (limbaj, vestimentaţie, reguli de politeţe).
Ce oferim:
Salariu foarte performant
Program de lucru: luni - vineri de la 9:00 la 18:00
Angajare oficială
Birou confortabil in centrul orasului
Mediu de lucru tânăr și competitiv, atmosferă prietenoasă într-o companie în dezvoltare dinamică
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
28 апреля 2023
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено