Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
ASISTENTA DIRECTOR GENERAL
Grupul IMC
15 декабря 2010
Кишинев
Grupul IMC, care activează cu succes pe piaţa Republicii Moldova în domeniile alimentaţiei publice, comerţului cu amănuntul, prestării serviciilor de consultanţă angajează:
ASISTENTA DIRECTOR GENERAL
Responsabilităţi:
- Recepţionarea rapoartelor cu privire la îndeplinirea deciziilor Administraţiei companiei;
- Asistarea Directorului General în activitatea sa zilnică;
- Asigurarea protocolului în cadrul companiei;
- Recepţionarea şi readresarea apelurilor telefonice;
- Primirea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei în interiorul organizaţiei;
- Ridicarea şi expedierea corespondenţei la destinatari;
- Înregistrarea hotărârilor şi deciziilor luate de conducere, aplicarea ştampilei şi repartizarea acestora;
- Păstrarea şi operarea în registrul de evidenţă a dispoziţiilor conducerii;
- Elaborarea proceselor verbale ale şedinţelor Administraţiei Companiei şi aducerea la cunoştinţă a persoanelor responsabile cu privire la deciziile administraţiei şi termenele de îndeplinire ale acestora;
Cerinţe faţă de candidaţi:
- Studii superioare (avantaj economice);
- Responsabilitate;
- Experienţă la un post similar, min. 2 ani;
- Vârsta minimă – 25 ani;
- Cunoaşterea la perfecţie a limbilor: română, engleză şi rusă;
- Cunoştinţe avansate de operare PC: Word, Excel, Internet;
- Cunoştinţe de gestiune şi organizare;
- Receptivitate la informaţii;
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa electronică hr@imc.md cu indicarea poziţiei la care aplică.
ASISTENTA DIRECTOR GENERAL
Responsabilităţi:
- Recepţionarea rapoartelor cu privire la îndeplinirea deciziilor Administraţiei companiei;
- Asistarea Directorului General în activitatea sa zilnică;
- Asigurarea protocolului în cadrul companiei;
- Recepţionarea şi readresarea apelurilor telefonice;
- Primirea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei în interiorul organizaţiei;
- Ridicarea şi expedierea corespondenţei la destinatari;
- Înregistrarea hotărârilor şi deciziilor luate de conducere, aplicarea ştampilei şi repartizarea acestora;
- Păstrarea şi operarea în registrul de evidenţă a dispoziţiilor conducerii;
- Elaborarea proceselor verbale ale şedinţelor Administraţiei Companiei şi aducerea la cunoştinţă a persoanelor responsabile cu privire la deciziile administraţiei şi termenele de îndeplinire ale acestora;
Cerinţe faţă de candidaţi:
- Studii superioare (avantaj economice);
- Responsabilitate;
- Experienţă la un post similar, min. 2 ani;
- Vârsta minimă – 25 ani;
- Cunoaşterea la perfecţie a limbilor: română, engleză şi rusă;
- Cunoştinţe avansate de operare PC: Word, Excel, Internet;
- Cunoştinţe de gestiune şi organizare;
- Receptivitate la informaţii;
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa electronică hr@imc.md cu indicarea poziţiei la care aplică.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
15 декабря 2010
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.