Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Asistenta director general cu responsabilitati HR
Companie care îşi lansează activitatea
14 февраля 2013
Кишинев
Companie care îşi lansează activitatea pe piaţa externă angajează:
ASISTENTA DIRECTOR GENERAL CU RESPONSABILITATI HR
Responsabilităţi:
- Recepţionarea rapoartelor cu privire la îndeplinirea deciziilor Administraţiei companiei;
- Asistarea Directorului General în activitatea sa zilnică;
- Recepţionarea şi readresarea apelurilor telefonice;
- Primirea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei în interiorul organizaţiei;
- Ridicarea şi expedierea corespondenţei la destinatari;
- Elaborarea proceselor verbale ale şedinţelor Administraţiei Companiei şi aducerea la cunoştinţă a persoanelor responsabile cu privire la deciziile administraţiei şi termenele de îndeplinire ale acestora;
- Monitorizarea posturilor vacante din cadrul fiecărui departament;
- Selectarea cv-urilor în concordanţă cu cerinţele din fişele de post;
- Intervievarea şi testarea candidaţilor selectaţi;
- Lucrul cu documentaţia corporativă;
- Dezvoltarea şi îmbunătăţirea permanenta a procesului de recrutare şi dezvoltare a personalului;
- Organizarea şi monitorizarea acţiunilor de stimulare şi motivare a personalului;
- Asigurarea legalităţii acţiunilor în domeniul RU.
Cerinţe faţă de candidaţi:
- Experienţă la un post similar, min. 2 ani;
- Studii superioare (economie / psihologie);
- Vârsta minimă – 27 ani;
- Cunoaşterea la perfecţie a limbilor: română, engleză şi rusă;
- Cunoştinţe avansate de operare PC;
- Abilităţi de organizare;
- Spirit creativ;
- Abilităţi de analiză;
- Cunoştinţe de gestiune.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa electronică angy.82@mail.ru.
ASISTENTA DIRECTOR GENERAL CU RESPONSABILITATI HR
Responsabilităţi:
- Recepţionarea rapoartelor cu privire la îndeplinirea deciziilor Administraţiei companiei;
- Asistarea Directorului General în activitatea sa zilnică;
- Recepţionarea şi readresarea apelurilor telefonice;
- Primirea, înregistrarea şi repartizarea corespondenţei în interiorul organizaţiei;
- Ridicarea şi expedierea corespondenţei la destinatari;
- Elaborarea proceselor verbale ale şedinţelor Administraţiei Companiei şi aducerea la cunoştinţă a persoanelor responsabile cu privire la deciziile administraţiei şi termenele de îndeplinire ale acestora;
- Monitorizarea posturilor vacante din cadrul fiecărui departament;
- Selectarea cv-urilor în concordanţă cu cerinţele din fişele de post;
- Intervievarea şi testarea candidaţilor selectaţi;
- Lucrul cu documentaţia corporativă;
- Dezvoltarea şi îmbunătăţirea permanenta a procesului de recrutare şi dezvoltare a personalului;
- Organizarea şi monitorizarea acţiunilor de stimulare şi motivare a personalului;
- Asigurarea legalităţii acţiunilor în domeniul RU.
Cerinţe faţă de candidaţi:
- Experienţă la un post similar, min. 2 ani;
- Studii superioare (economie / psihologie);
- Vârsta minimă – 27 ani;
- Cunoaşterea la perfecţie a limbilor: română, engleză şi rusă;
- Cunoştinţe avansate de operare PC;
- Abilităţi de organizare;
- Spirit creativ;
- Abilităţi de analiză;
- Cunoştinţe de gestiune.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa electronică angy.82@mail.ru.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
14 февраля 2013
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено