Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Asistent(ă) de birou
26 января 2015
Кишинев
Asistent(ă) de birou
Program de lucru: 09:00 – 18:00
Suntem în căutarea unei persoane care să sprijine activitatea administrativă si de dezvoltare a companiei, o persoană de incredere, care își poate îndeplini sarcinile cu un nivel minim de supraveghere.
Candidatul ideal:
- cunoașterea limbii române, ruse, engleze. Alte limbi străine ar fi un beneficiu
- cunoștințe operare PC, în special pachetul Officela nivel avansat; navigare internet
- abilități de comunicare excelente, prin telefon, email, cu partenerii interni și externi
- abilități de negociere și convingere
- cultură generală bogată
- persoană serioasă, exigentă, creativă, cu inițiativă, dornică de perfecționare
- capacitate de organizare a timpului și sarcinilor de muncă
- atitudine pozitivă, constructivă, orientată spre rezultate
- grija pentru detalii și loialitatea sunt foarte apreciate
Descrierea jobului:
- Gestionarea eficienta prin telefon sau prin intermediul internetului, a relatiilor de colaborare cu partenerii companiei
- Activitaţi administrative: telefon, email, fax şi operare pe calculator
- Redactarea corespondenței în limba romană, rusă și engleză
- Realizarea/prezentarea de oferte la solicitarea clienților
- Gestionarea bazei de date a partenerilor, clienților, furnizorilor
- Întocmirea de diverse rapoarte și situații în Excel și Word
- Organizarea, gestionarea și arhivarea fluxului de documente scriptice și electronice
- Organizare deplasărilor interne și externe (rezervări de bilete, hoteluri, evenimente, închirieri săli de conferințe, transferuri, plăți aferente, etc.)
- Activități specifice secretariale și organizatorice
- Întocmire raport de activitate personală
Program de lucru: 09:00 – 18:00
Suntem în căutarea unei persoane care să sprijine activitatea administrativă si de dezvoltare a companiei, o persoană de incredere, care își poate îndeplini sarcinile cu un nivel minim de supraveghere.
Candidatul ideal:
- cunoașterea limbii române, ruse, engleze. Alte limbi străine ar fi un beneficiu
- cunoștințe operare PC, în special pachetul Officela nivel avansat; navigare internet
- abilități de comunicare excelente, prin telefon, email, cu partenerii interni și externi
- abilități de negociere și convingere
- cultură generală bogată
- persoană serioasă, exigentă, creativă, cu inițiativă, dornică de perfecționare
- capacitate de organizare a timpului și sarcinilor de muncă
- atitudine pozitivă, constructivă, orientată spre rezultate
- grija pentru detalii și loialitatea sunt foarte apreciate
Descrierea jobului:
- Gestionarea eficienta prin telefon sau prin intermediul internetului, a relatiilor de colaborare cu partenerii companiei
- Activitaţi administrative: telefon, email, fax şi operare pe calculator
- Redactarea corespondenței în limba romană, rusă și engleză
- Realizarea/prezentarea de oferte la solicitarea clienților
- Gestionarea bazei de date a partenerilor, clienților, furnizorilor
- Întocmirea de diverse rapoarte și situații în Excel și Word
- Organizarea, gestionarea și arhivarea fluxului de documente scriptice și electronice
- Organizare deplasărilor interne și externe (rezervări de bilete, hoteluri, evenimente, închirieri săli de conferințe, transferuri, plăți aferente, etc.)
- Activități specifice secretariale și organizatorice
- Întocmire raport de activitate personală
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
26 января 2015
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.