Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Asistent serviciul clientela
SC "GPG Consulting" SRL
5 октября 2015
Кишинев
Vrei să faci parte dintr-o echipă tânără şi în continuă ascensiune?
Eşti descurcareţ şi pus pe treabă?
Atunci pe tine te vrem!
GPG – Global Phoning Group este o companie outsourcing în plină dezvoltare ce operează o
paletă largă de servicii BPO. Activând pe piaţă din 2007, GPG oferă servcii de call center la cel
mai înalt nivel.
Angajăm
Asistent serviciul clientelă
Activitate:
recepţionarea apelurilor telefonice
oferirea suportului informaţional clienţilor
lucru într-o echipă dinamică şi o excelentă posibilitate de dezvoltare profesională şi personală.
Cerinţe:
Cunoaşterea perfectă a limbilor română şi rusă
Abilităţi analitice
Abilităţi de comunicare şi de soluţionare a conflictelor
Cunoaşterea calculatorului (MS Office).
Operator call-centru
Candidatul ideal:
se adaptează uşor diferitelor tipologii de clienţi cu care intră în contact pentru o comunicare
eficientă şi corectă de ambele părţi
este atent la detalii, are o atitudine pozitivă în general şi poate lucra în condiţii de presiune şi
termene limită;
este o persoană deschisă, comunică uşor şi corect atât verbal cât şi în scris;
are cunoştinţe minime de operare PC (pachetul Office, e-mail).
Cerinţe:
să răspundă cu promptitudine solicitărilor clienţilor (conform procedurilor interne de lucru);
cunoaşterea perfectă a uneia dintre limbile engleză, germană, italiană
sa fie amabil şi flexibil, principalul scop fiind satisfacţia clientului.
Beneficii:
salariu atractiv în raport cu volumul de muncă;
desfăşurarea activităţii în cadrul unei echipe tinere, muncitoare, alături de care poţi creşte
profesional.
Aşteptăm cu mare interes CV-ul tău la adresa de mail: livia.rusu@gpg-callcenter.net
SC "GPG Consulting" SRL
str. Alba Iulia 75, bloc V, et. 9, of.8 Chişinău, MD-2071 Republica Moldova
Eşti descurcareţ şi pus pe treabă?
Atunci pe tine te vrem!
GPG – Global Phoning Group este o companie outsourcing în plină dezvoltare ce operează o
paletă largă de servicii BPO. Activând pe piaţă din 2007, GPG oferă servcii de call center la cel
mai înalt nivel.
Angajăm
Asistent serviciul clientelă
Activitate:
recepţionarea apelurilor telefonice
oferirea suportului informaţional clienţilor
lucru într-o echipă dinamică şi o excelentă posibilitate de dezvoltare profesională şi personală.
Cerinţe:
Cunoaşterea perfectă a limbilor română şi rusă
Abilităţi analitice
Abilităţi de comunicare şi de soluţionare a conflictelor
Cunoaşterea calculatorului (MS Office).
Operator call-centru
Candidatul ideal:
se adaptează uşor diferitelor tipologii de clienţi cu care intră în contact pentru o comunicare
eficientă şi corectă de ambele părţi
este atent la detalii, are o atitudine pozitivă în general şi poate lucra în condiţii de presiune şi
termene limită;
este o persoană deschisă, comunică uşor şi corect atât verbal cât şi în scris;
are cunoştinţe minime de operare PC (pachetul Office, e-mail).
Cerinţe:
să răspundă cu promptitudine solicitărilor clienţilor (conform procedurilor interne de lucru);
cunoaşterea perfectă a uneia dintre limbile engleză, germană, italiană
sa fie amabil şi flexibil, principalul scop fiind satisfacţia clientului.
Beneficii:
salariu atractiv în raport cu volumul de muncă;
desfăşurarea activităţii în cadrul unei echipe tinere, muncitoare, alături de care poţi creşte
profesional.
Aşteptăm cu mare interes CV-ul tău la adresa de mail: livia.rusu@gpg-callcenter.net
SC "GPG Consulting" SRL
str. Alba Iulia 75, bloc V, et. 9, of.8 Chişinău, MD-2071 Republica Moldova
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
5 октября 2015
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено