Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Asistent notar
Notar
10 января 2022
Кишинев
С опытом
Полный день
Не имеет значение
На территории работодателя
• studii in științele umanitare sau reale;
• cunoașterea obligatorie a limbilor: română. Cunoașterea limbii ruse va constitui un avantaj;
• cunoștințe generale în domeniul legislației naționale;
• abilităţi de planificare şi organizare a activităţii profesionale și de a respecta termenul limită;
• abilități sporite de comunicare și relaționare;
• abilităţi şi aplicaţii software de birou la nivel de utilizator (MS Word, Excel, Internet, email);
• atitudine/comportament tolerant şi respectuos faţă de oameni;
• responsabilitate şi spirit de activitate în echipă;
• obiectivitate şi loialitate faţă de colegii de serviciu;
• receptivitate la idei noi şi tendinţă spre perfecţionare profesională;
• punctualitate, responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate.
Atribuţii de serviciu:
• îndeplinirea activităților zilnice de birou (colectarea, stocarea, gestionarea și arhivarea actelor/dosarelor circulare/parvenite);
• preluarea și întreținerea profesională a convorbirilor telefonice de serviciu;
• suport informațional, asistența clienților și programarea vizitelor prealabile;
• actualizarea bazei de date;
• elaborarea și redactarea documentelor emise în cadrul serviciului notarial prestat.
• cunoașterea obligatorie a limbilor: română. Cunoașterea limbii ruse va constitui un avantaj;
• cunoștințe generale în domeniul legislației naționale;
• abilităţi de planificare şi organizare a activităţii profesionale și de a respecta termenul limită;
• abilități sporite de comunicare și relaționare;
• abilităţi şi aplicaţii software de birou la nivel de utilizator (MS Word, Excel, Internet, email);
• atitudine/comportament tolerant şi respectuos faţă de oameni;
• responsabilitate şi spirit de activitate în echipă;
• obiectivitate şi loialitate faţă de colegii de serviciu;
• receptivitate la idei noi şi tendinţă spre perfecţionare profesională;
• punctualitate, responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate.
Atribuţii de serviciu:
• îndeplinirea activităților zilnice de birou (colectarea, stocarea, gestionarea și arhivarea actelor/dosarelor circulare/parvenite);
• preluarea și întreținerea profesională a convorbirilor telefonice de serviciu;
• suport informațional, asistența clienților și programarea vizitelor prealabile;
• actualizarea bazei de date;
• elaborarea și redactarea documentelor emise în cadrul serviciului notarial prestat.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
10 января 2022
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено