Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Asistent manager
Rugnis Corporation
15 сентября 2017
Кишинев
Contam pe tine ca vei avea cunostinte in domeniu, de aceea preferam sa ai studii superioare finalizate.
De asemenea este obligatoriu sa cunosti limba engleza la un nivel mediu - avansat deoarece vei interactiona cu partenerii nostri externi, dar si pentru faptul ca avem si colegi straini.
Foarte important pentru noi este felul tau de a fi.
Cerinte
Cunostinte foarte bune de limba romana, rusa si engleza scris si vorbit ( limba spaniola prezinta avantaj );
Disponibilitatea de a colatori in interes de serviciu atat in tara cat si in strainantate;
Posibilitatea si disponibilitate de contact 24/24;
Bune abilitati de comunicare in general si la nivel managerial, vocabular elevat, gandire analitica;
Capacitatea de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
Capacitatea de a respecta termene limita;
Atentie la detalii, responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;
O buna intelegere a afacerii in ansamblu;
Capacitate de asimilare si procesare a informatiilor;
Capacitate de organizare pe prioritati;
Placerea si abilitatea de a invata lucruri noi.
Responsabilitati.
Pentru inceput, vei desfasura urmatoarele activitati, urmand ca in timp sa-ti fie alocate sarcini mai complexe, care sa te ajute sa-ti dezvolti abilitatile:
Planificarea agendei de lucru a Directorului General;
Participa la intalniri impreuna cu Directorlul General;
Asistarea Directorului General in activitatea sa zilnica;
Preluarea atributiilor Directorului General si luarea deciziilor pentru derularea activitatii firmei in lipsa acestuia;
Gestionarea mesajelor si a corespondentei;
Organizarea deplasarilor;
Analiza informatiilor de logistica din sistemul informatic, prelucrarea datelor in diverse aplicatii online si offline, structurare date si intocmire rapoarte;
Managementul documentelor;
Traducerea si redactarea de documente/texte din/in limba engleza;
Gestionarea fluxului informational generat in interiorul companiei si mentinerea unui flux comunicational interdepartamental continuu si eficient;
Coordonarea relatiei cu diversi furnizori,partener precum si a colaboratorilor;
Organizarea, clasarea si arhivarea documentelor
Colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate.
Organizarea si administrarea agendei zilnice de lucru a Directorului General;
Mentinerea unui flux comunicational interdepartamental si intradepartamental continuu si eficient.
Despre noi
Suntem o companii de servicii online ( Hosting, Datacenter, Realizare de siteuri, Aplicatii mobile, Servicii de mentenanta, Securitate IT, Reclama si publicitate ).
Deasemenea avem propria retea de siteuri web in diverse domenii de activitate ( anuntui, dating, imobiliare, etc )
De asemenea este obligatoriu sa cunosti limba engleza la un nivel mediu - avansat deoarece vei interactiona cu partenerii nostri externi, dar si pentru faptul ca avem si colegi straini.
Foarte important pentru noi este felul tau de a fi.
Cerinte
Cunostinte foarte bune de limba romana, rusa si engleza scris si vorbit ( limba spaniola prezinta avantaj );
Disponibilitatea de a colatori in interes de serviciu atat in tara cat si in strainantate;
Posibilitatea si disponibilitate de contact 24/24;
Bune abilitati de comunicare in general si la nivel managerial, vocabular elevat, gandire analitica;
Capacitatea de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
Capacitatea de a respecta termene limita;
Atentie la detalii, responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;
O buna intelegere a afacerii in ansamblu;
Capacitate de asimilare si procesare a informatiilor;
Capacitate de organizare pe prioritati;
Placerea si abilitatea de a invata lucruri noi.
Responsabilitati.
Pentru inceput, vei desfasura urmatoarele activitati, urmand ca in timp sa-ti fie alocate sarcini mai complexe, care sa te ajute sa-ti dezvolti abilitatile:
Planificarea agendei de lucru a Directorului General;
Participa la intalniri impreuna cu Directorlul General;
Asistarea Directorului General in activitatea sa zilnica;
Preluarea atributiilor Directorului General si luarea deciziilor pentru derularea activitatii firmei in lipsa acestuia;
Gestionarea mesajelor si a corespondentei;
Organizarea deplasarilor;
Analiza informatiilor de logistica din sistemul informatic, prelucrarea datelor in diverse aplicatii online si offline, structurare date si intocmire rapoarte;
Managementul documentelor;
Traducerea si redactarea de documente/texte din/in limba engleza;
Gestionarea fluxului informational generat in interiorul companiei si mentinerea unui flux comunicational interdepartamental continuu si eficient;
Coordonarea relatiei cu diversi furnizori,partener precum si a colaboratorilor;
Organizarea, clasarea si arhivarea documentelor
Colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate.
Organizarea si administrarea agendei zilnice de lucru a Directorului General;
Mentinerea unui flux comunicational interdepartamental si intradepartamental continuu si eficient.
Despre noi
Suntem o companii de servicii online ( Hosting, Datacenter, Realizare de siteuri, Aplicatii mobile, Servicii de mentenanta, Securitate IT, Reclama si publicitate ).
Deasemenea avem propria retea de siteuri web in diverse domenii de activitate ( anuntui, dating, imobiliare, etc )
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
15 сентября 2017
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено