Asistent manager
12 000 леев в месяц, нетто
MirTrans-Express
1 сентября 2025
Кишинев, Скулянка
От 1 года
Полный день
Высшее
На территории работодателя
Hai în echipa noastră!
Companiile MirTrans-Express S.R.L. și RomTrans-Express S.R.L., cu o activitate de succes pe piața transporturilor, își extind echipa și caută un/ o Asistent Manager Financiar dedicat(ă), organizat(ă) și dornic(ă) de a crește profesional alături de noi.
Ce vei face zi de zi:
- Vei sprijini Managerul în gestionarea activităților financiare și administrative;
- Vei organiza și coordona documentele contabile și operaționale;
- Vei redacta și gestiona corespondența internă și externă;
- Vei pregăti rapoarte și situații financiare;
- Vei monitoriza plăți, facturi și documente economice;
- Vei comunica și colabora cu diverse departamente și parteneri externi.
Ce așteptăm de la tine:
- Studii superioare finalizate în domeniul Economie / Contabilitate / Management;
- Experiență de minimum 1 an în roluri administrative sau financiar-contabile;
- Cunoștințe bune de MS Office (Excel – un mare plus!);
- Abilități excelente de organizare, comunicare și atenție la detalii;
- Spirit proactiv și dorință de dezvoltare profesională.
Ce îți oferim noi:
- Program de lucru: 09:00 – 18:00 (Luni – Vineri);
- Salariu motivant și beneficii atractive;
- Stabilitate și posibilitatea de creștere profesională într-o companie în plină expansiune;
- Mediu de lucru prietenos, cu o echipă unită și profesionistă.
Locație: Chișinău, str. Mesager 18
Dacă ești o persoană organizată, comunicativă și orientată spre rezultate, te vrem în echipa noastră!
Trimite-ne CV-ul tău și hai să construim împreună succesul!
Companiile MirTrans-Express S.R.L. și RomTrans-Express S.R.L., cu o activitate de succes pe piața transporturilor, își extind echipa și caută un/ o Asistent Manager Financiar dedicat(ă), organizat(ă) și dornic(ă) de a crește profesional alături de noi.
Ce vei face zi de zi:
- Vei sprijini Managerul în gestionarea activităților financiare și administrative;
- Vei organiza și coordona documentele contabile și operaționale;
- Vei redacta și gestiona corespondența internă și externă;
- Vei pregăti rapoarte și situații financiare;
- Vei monitoriza plăți, facturi și documente economice;
- Vei comunica și colabora cu diverse departamente și parteneri externi.
Ce așteptăm de la tine:
- Studii superioare finalizate în domeniul Economie / Contabilitate / Management;
- Experiență de minimum 1 an în roluri administrative sau financiar-contabile;
- Cunoștințe bune de MS Office (Excel – un mare plus!);
- Abilități excelente de organizare, comunicare și atenție la detalii;
- Spirit proactiv și dorință de dezvoltare profesională.
Ce îți oferim noi:
- Program de lucru: 09:00 – 18:00 (Luni – Vineri);
- Salariu motivant și beneficii atractive;
- Stabilitate și posibilitatea de creștere profesională într-o companie în plină expansiune;
- Mediu de lucru prietenos, cu o echipă unită și profesionistă.
Locație: Chișinău, str. Mesager 18
Dacă ești o persoană organizată, comunicativă și orientată spre rezultate, te vrem în echipa noastră!
Trimite-ne CV-ul tău și hai să construim împreună succesul!
Знание языков:
Румынский Начальный
Адрес:
Кишинев, Скулянка
Дата актуализации:
1 сентября 2025
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.