Asistent manager de vânzări
Newton House Gradina Botanică
13 сентября 2025
Кишинев, Ботаника
Можно без опыта
Полный день
Не имеет значение
На территории работодателя
Locație: Chișinău, Botanica
Tip job: Full-time
Suntem o companie de dezvoltare imobiliară de succes, implicată în proiecte inovative și în continuă expansiune. Căutăm o persoană dinamică, organizată, amabilă și comunicativă pentru a se alătura echipei noastre. Dacă îți place să interacționezi cu oamenii, te invităm să aplici pentru acest rol.
Responsabilități:
Întâmpinarea și deservirea clienților.
Oferirea de informații și ghidarea clienților către echipa de vânzări (la necesitate).
Întocmirea și semnarea contractelor de rezervare.
Preluarea și gestionarea programărilor clienților.
Oferirea de suport echipei de vânzări, prin prelucrarea informației din baza de date.
Administrarea și monitorizarea debitorilor.
Gestionarea oficiului prin îndeplinirea eficientă a sarcinilor administrative și logistice.
Alte sarcini specifice funcției, la solicitare.
Cerințe:
Experiență într-un rol similar reprezintă un avantaj.
Abilități excelente de comunicare, atât verbal cât și în scris.
Cunoașterea limbilor română și rusă (alte limbi vorbite reprezintă un avantaj).
Studii juridice sau contabile reprezintă un avantaj.
Abilitați de administrare, organizare și atenție la detalii.
Persoană energică, cu abilități sociale excelente, orientată spre soluționarea rapidă a situațiilor neprevăzute.
Abilități de utilizare a echipamentelor de birou și a sistemelor de gestionare a programărilor.
Ce oferim:
Instruire la locul de muncă.
Un mediu de lucru plăcut și profesional.
Pachet salarial motivant și posibilități de avansare.
Cum aplici?
Devină parte dintr-o echipă dedicată, trimite CV-ul la jurist@newton.md
Tip job: Full-time
Suntem o companie de dezvoltare imobiliară de succes, implicată în proiecte inovative și în continuă expansiune. Căutăm o persoană dinamică, organizată, amabilă și comunicativă pentru a se alătura echipei noastre. Dacă îți place să interacționezi cu oamenii, te invităm să aplici pentru acest rol.
Responsabilități:
Întâmpinarea și deservirea clienților.
Oferirea de informații și ghidarea clienților către echipa de vânzări (la necesitate).
Întocmirea și semnarea contractelor de rezervare.
Preluarea și gestionarea programărilor clienților.
Oferirea de suport echipei de vânzări, prin prelucrarea informației din baza de date.
Administrarea și monitorizarea debitorilor.
Gestionarea oficiului prin îndeplinirea eficientă a sarcinilor administrative și logistice.
Alte sarcini specifice funcției, la solicitare.
Cerințe:
Experiență într-un rol similar reprezintă un avantaj.
Abilități excelente de comunicare, atât verbal cât și în scris.
Cunoașterea limbilor română și rusă (alte limbi vorbite reprezintă un avantaj).
Studii juridice sau contabile reprezintă un avantaj.
Abilitați de administrare, organizare și atenție la detalii.
Persoană energică, cu abilități sociale excelente, orientată spre soluționarea rapidă a situațiilor neprevăzute.
Abilități de utilizare a echipamentelor de birou și a sistemelor de gestionare a programărilor.
Ce oferim:
Instruire la locul de muncă.
Un mediu de lucru plăcut și profesional.
Pachet salarial motivant și posibilități de avansare.
Cum aplici?
Devină parte dintr-o echipă dedicată, trimite CV-ul la jurist@newton.md
Адрес:
Кишинев, Ботаника
Дата актуализации:
13 сентября 2025
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.