Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Asistent in vanzari
SCOP Computers
14 августа 2017
Кишинев
Assistent Director:
Cerinţe faţă de candidat:
- studii superioare;
- experienţa de muncă într-un post similar minim 1 an;
- utilizarea avansata MSOffice, navigare internet
- cunoasterea bazelor contabile este un avantaj
- vorbirea fluentă a limbilor română și rusă;
- cunoașterea limbii engleze este un avantaj;
- prezenţă agreabilă;
- responsabilitate, sociabilitate, abilităţi organizatorice;
- capacitatea de a lucra cu termeni limită şi respectarea acestora.
- o persoana persuasiva, cu orientare spre rezolvarea problemelor;
Principalele sarcini de muncă:
- activități de secretariat, logistice și administrative;
- inregistrare si prelucrare date (facturi fiscale, declaratii vamale) in programul ERP al companiei
- inregistrarea si evidenta documentelor emise
- gestionarea apelurilor telefonice și evidența corespondenței;
- capacitate de analiza si sinteza a informatiilor in vederea intocmirii unor situatii, analize sau oferte;
- alte responsabilitati prevazute in fisa postului.
Compania oferă un pachet salarial motivant, pachet corporativ de telefonie mobilă, PC, mediu de lucru profesionist, posibilitate de avansare in carieră.Ne aflam in mun. Chisinau, str. Mesager 11.
Persoanele interesate pot trimite CV-ul cu poza, cu indicarea postului şi a sursei de informare despre postul vacant la adresa e-mail: cristina.cotet@scop.md.
Pentru interviu vor fi contactate doar persoanele selectate în baza CV-ului
Cerinţe faţă de candidat:
- studii superioare;
- experienţa de muncă într-un post similar minim 1 an;
- utilizarea avansata MSOffice, navigare internet
- cunoasterea bazelor contabile este un avantaj
- vorbirea fluentă a limbilor română și rusă;
- cunoașterea limbii engleze este un avantaj;
- prezenţă agreabilă;
- responsabilitate, sociabilitate, abilităţi organizatorice;
- capacitatea de a lucra cu termeni limită şi respectarea acestora.
- o persoana persuasiva, cu orientare spre rezolvarea problemelor;
Principalele sarcini de muncă:
- activități de secretariat, logistice și administrative;
- inregistrare si prelucrare date (facturi fiscale, declaratii vamale) in programul ERP al companiei
- inregistrarea si evidenta documentelor emise
- gestionarea apelurilor telefonice și evidența corespondenței;
- capacitate de analiza si sinteza a informatiilor in vederea intocmirii unor situatii, analize sau oferte;
- alte responsabilitati prevazute in fisa postului.
Compania oferă un pachet salarial motivant, pachet corporativ de telefonie mobilă, PC, mediu de lucru profesionist, posibilitate de avansare in carieră.Ne aflam in mun. Chisinau, str. Mesager 11.
Persoanele interesate pot trimite CV-ul cu poza, cu indicarea postului şi a sursei de informare despre postul vacant la adresa e-mail: cristina.cotet@scop.md.
Pentru interviu vor fi contactate doar persoanele selectate în baza CV-ului
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
14 августа 2017
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено