Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Asistent director (referent) cu responsabilitate resurse umane
Complexul Comercial “Zikkurat Market ”
16 апреля 2013
Кишинев
Complexul Comercial “Zikkurat Market ”anunta concurs pentru postul vacant :
Asistent director (referent) cu responsabilitate resurse umane:
CANDIDATUL IDEAL:
Aspect plăcut, studii superioare finalizate, cunoştinţe solide PC (MSOffice, Excel, Powerpoint), operare fax, telefon, copiator, editare şi arhivare documente, limba română la nivel avansat, pentru corespondenţa internă şi externă, limba rusă - nivel avansat, limba engleză – nivel conversaţional, persoană comunicativă, diplomată, experienţa minim 1 an pe post de Office Manager, experienţa resurse umane - minimum 1 an obligatoriu ! Aptitudini de organizare a spaţiului de lucru, managementul timpului şi lucrul cu documente. Solicitam şi prezenţa de spirit si loialitate.
Responsabilităţi:
• Editarea, arhivarea, administrarea şi menţinerea în ordine a documentelor de personal potrivit legislaţiei în vigoare (documentaţia la angajare şi la eliberare a personalului, evidenţa concediilor, evidenţa poliţelor medicale, tabele de pontaj, cărţi de muncă etc.),
• Lucru de secretariat: îndeplinirea însărcinărilor directe ale directorului general şi directorului comercial, organizarea spaţiului de muncă, organizarea agendei directorilor, ducerea corespondenţei externe.
• Operare echipamente de birou (imprimante, PC, copiator etc), internet, email etc.
Compania oferă:
Condiţii bune de lucru şi salarizare, pachet social complet, echipă tînără, motivată, atmosferă profesionistă de lucru, program full time, carte de muncă perioadă nedeterminată.
Persoanele care corespund cerinţelor şi sunt interesate de post, vă rugăm să transmiteţi CV-ul însotit de fotografie la: office@market.zikkurat.md
Notă: În tema scrisorii indicaţi postul la care candidaţi.
Asistent director (referent) cu responsabilitate resurse umane:
CANDIDATUL IDEAL:
Aspect plăcut, studii superioare finalizate, cunoştinţe solide PC (MSOffice, Excel, Powerpoint), operare fax, telefon, copiator, editare şi arhivare documente, limba română la nivel avansat, pentru corespondenţa internă şi externă, limba rusă - nivel avansat, limba engleză – nivel conversaţional, persoană comunicativă, diplomată, experienţa minim 1 an pe post de Office Manager, experienţa resurse umane - minimum 1 an obligatoriu ! Aptitudini de organizare a spaţiului de lucru, managementul timpului şi lucrul cu documente. Solicitam şi prezenţa de spirit si loialitate.
Responsabilităţi:
• Editarea, arhivarea, administrarea şi menţinerea în ordine a documentelor de personal potrivit legislaţiei în vigoare (documentaţia la angajare şi la eliberare a personalului, evidenţa concediilor, evidenţa poliţelor medicale, tabele de pontaj, cărţi de muncă etc.),
• Lucru de secretariat: îndeplinirea însărcinărilor directe ale directorului general şi directorului comercial, organizarea spaţiului de muncă, organizarea agendei directorilor, ducerea corespondenţei externe.
• Operare echipamente de birou (imprimante, PC, copiator etc), internet, email etc.
Compania oferă:
Condiţii bune de lucru şi salarizare, pachet social complet, echipă tînără, motivată, atmosferă profesionistă de lucru, program full time, carte de muncă perioadă nedeterminată.
Persoanele care corespund cerinţelor şi sunt interesate de post, vă rugăm să transmiteţi CV-ul însotit de fotografie la: office@market.zikkurat.md
Notă: În tema scrisorii indicaţi postul la care candidaţi.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
16 апреля 2013
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено