Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Asistent director general
HR-Consulting
6 сентября 2016
Кишинев
HR Consulting (search4staff.com), agentie de recrutare in Moldova care activeaza din anul 1995 este in cautare candidatului pentru pozitia de Asistent Director General pentru clientul sau.
Profilul companiei: Companie locală de producere.
Asistent Director General
Responsabilitățile postului:
-recepționarea apelurilor telefonice;
-gestionarea corespondenței de intrare și de ieșire;
-planificarea și pregătirea primirii vizitatorilor, primirea acestora;
-traducerea scrisă și orală a corespondenței, documentelor în/din limbile română, rusă, engleză, ținerea corespondenței de afaceri în limbile română, rusă, engleză;
-administrarea documentelor;
-organizarea evenimentelor corporative;
-căutarea informației necesare (pe Internet, în mass-media etc.);
Cerințe:
- studii superioare complete sau incomplete;
- abilități de scriere și vorbire corectă;
- cunoaștere bună a limbilor română, rusă, engleză (vorbit și scris);
- abilități de comunicare și relaționare;
- cunoștințe de operare pe calculator la nivel avansat;
- cunoașterea programelor Microsoft Office, Outlook;
- punctualitate;
- aspect fizic plăcut;
- capacitate de autocontrol;
- sociabilitate;
- responsabilitate;
- experiența în domeniul administrativ de cel puțin 1 an.
Oferim:
- salariu motivant;
- program de lucru full time la birou;
- pachet social;
- oportunități de carieră în cadrul companiei.
Daca sunteti interesati va rugam sa transmite-ti CV catre HR Consulting,
pe adresa bb10@search4staff.com Codul pozitiei, ADG Telefon 062101290, candidatii selectati vor fi chemati pentru interviu.
Profilul companiei: Companie locală de producere.
Asistent Director General
Responsabilitățile postului:
-recepționarea apelurilor telefonice;
-gestionarea corespondenței de intrare și de ieșire;
-planificarea și pregătirea primirii vizitatorilor, primirea acestora;
-traducerea scrisă și orală a corespondenței, documentelor în/din limbile română, rusă, engleză, ținerea corespondenței de afaceri în limbile română, rusă, engleză;
-administrarea documentelor;
-organizarea evenimentelor corporative;
-căutarea informației necesare (pe Internet, în mass-media etc.);
Cerințe:
- studii superioare complete sau incomplete;
- abilități de scriere și vorbire corectă;
- cunoaștere bună a limbilor română, rusă, engleză (vorbit și scris);
- abilități de comunicare și relaționare;
- cunoștințe de operare pe calculator la nivel avansat;
- cunoașterea programelor Microsoft Office, Outlook;
- punctualitate;
- aspect fizic plăcut;
- capacitate de autocontrol;
- sociabilitate;
- responsabilitate;
- experiența în domeniul administrativ de cel puțin 1 an.
Oferim:
- salariu motivant;
- program de lucru full time la birou;
- pachet social;
- oportunități de carieră în cadrul companiei.
Daca sunteti interesati va rugam sa transmite-ti CV catre HR Consulting,
pe adresa bb10@search4staff.com Codul pozitiei, ADG Telefon 062101290, candidatii selectati vor fi chemati pentru interviu.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
6 сентября 2016
Срок размещения вакансии истёк или кандидат был найден.
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено